Noviteti
8

Hyundaijev odgovor na Prius zove se IONIQ

Klix.ba
Hyundai je objavio prve zvanične fotografije hibridnog modela IONIQ koji će na globalnom nivou biti direktan konkurent Toyotinom modelu Prius.

U odnosu na zamisao Toyote koja je realizovana s hibridnim modelom Prius, Hyundai planira kupcima IONIQ ponuditi u tri verzije: hibridnoj, plug-in hibridnoj i potpuno električnoj. Na fotografijama je predstavljena hibridna verzija, a prema prvim reakcijama mnogo je više onih koji smatraju da je karoserija IONIQ-a dizajnirana mnogo uspješnije u odnosu na karoseriju Priusa aktuelne generacije.

Unutrašnjost automobila generalno slijedi aktuelne linije koje preferiraju u Hyundaiju, a ono što IONIQ izdvaja od ostalih modela Hyundaija je novi upravljač sa ravnim donjim dijelom i digitalna instrumentna tabla. Novi je i dizajn kratke ručice mjenjača kojom se upravlja 6-stepenim automatskim mjenjačem sa dva kvačila. Klasična ručica parkirne kočnice zamijenjena je električnom verzijom.

Hibridni IONIQ pokreće kombinacija četverocilindarskog 1,6-litarskog benzinskog motora sa direktnim ubrizgavanjem goriva (GDI), koji razvija 105 konjskih snaga i nudi 146 Nm najvećeg obrtnog momenta, i elektromotora koji nudi dodatnih 44 konjskih snaga i 170 Nm obrtnog momenta.

Automobil je opremljen najnovijim sistemom za upravljanje raspoloživom energijom koji funkcioniše zajedno sa sistemom "eco-driving", sve s ciljem optimalnog punjenja baterija i najniže moguće potrošnje goriva. U Hyundaiju tvrde da IONIQ nakon 22,4 pređena kilometra potroši litar benzina, što znači da mu nakon 100 pređenih kilometara treba oko 4,4 litara. Ukupnoj štedljivosti dodatno pomažu i prilično uske 15-inčne gume.