Ford Puma jedan je od najpopularnijih sub-kompaktnih crossovera u Europi. Prema prodajnim statistikama za prvo polugodište, ovaj automobil je bio na 5. mjestu s prodajom od preko 77.300 jedinica. Od sljedeće godine u Craiovi će se proizvoditi i njena 100% električna verzija.
Ford Puma EV neće donijeti velike estetske promjene u odnosu na trenutnu generaciju, male promjene bit će napravljene na prednjem dijelu. Vizuelno, Puma EV će se temeljiti na postojećem modelu. To znači da će prednja svjetla trebala dobiti novu grafiku, a maska hladnjaka će, za razliku od benzinca, zbog aerodinamike vjerojatno ostati zatvorena.
Poznato je da je Ford udružio snage s VW-om kada je u pitanju elektromobilnost. U međuvremenu je Volkswagenova MEB platforma, na koju će biti postavljen i budući Ford Explorer EV, proslavila jubilej od preko milion EV vozila grupacije. Sada Ford želi napraviti drugi električni model, ali postoje iznimke.
Električni derivat Pume prvenstveno je namijenjen privlačenju kupaca koji se ''love'' na crossove B segmenta. Ali za razliku od Explorera, električna Puma ne bi se trebala temeljiti na MEB-u, već koristiti Fordovu vlastitu platformu za električne automobile. Puma je trenutno na platformi grupe "Global B", koja će vjerojatno biti nadograđena kako bi mogla udomiti nove motore.
Kako bi mogli držati korak s konkurencijom u pogledu autonomije, a u Fordu misle na električnu Opel Mokku Electric i Peugeot e-2008., baterija će morati imati kapacitet od bar 55 kW. Stoga, mora biti moguć WLTP domet od oko 400 kilometara kako se ciljna skupina ne bi prebacila na konkurenciju. Električna Mokka i osvježeni e-2008, oba modela s novom i kapacitetnijom baterijom od 54 kW izvlače nominalno do 406 km s jednim punjenjem.