Na prvi pogled Flow izgleda kao i ostali električni skuteri, ali ispod karoserije od fiberglasa se nalazi impresivna tehnologija. Kompanija 22Motors je razvila aplikaciju koja se povezuje sa skuterom, a Flow koristi vještačku inteligenciju te tehnologiju za "učenje", odnosno "Contact Learning", kako je u kompaniji nazivaju. Ta tehnologija je mnogo više od Bluetooth povezivosti i GPS-a koji su dio modernih motocikala i skutera.
Osim GPS-a, notifikacija za poruke, pozive, upozorenja na krađu i pružanja informacija o saobraćaju i uslovima na cesti, softver skutera prikuplja korisničke podatke i inpute te na taj način uči o ponašanju svog vlasnika. Nakon što kreira bazu, Flow može uočiti i upozoriti korisnika o neobičnoj promjeni ponašanja ili vožnje. Također, upozorava vozača na potrebne servise, a čak može naručiti dijelove automatski kako bi oni stigli i prije nego su potrebni.
Kompanija 22Motors je razvila skuter razmišljajući o potrebama biznisa te je razvila sistem upravljanja i praćenja za kompanije koje koriste flotu ovih skutera. Osim toga, svi podaci koji se sakupe šalju se direktnmo u bazu, gdje se mogu pregledati i analizirati.
Skuter Flow napaja litij-jonska baterija, a pokreće ga Boschov motor snage 2,1 kW. Posjeduje sistem regenerativnog kočenja koji može "reciklirati" više od 5 posto baterije, a nalazi se u stražnjem točku. Skuter je težak blizu 86 kg, a može dostići brzinu do 64 km/h.
Baterija se potpuno napuni za pet sati preko standardnog punjača, dok se putem brzog punjenja napuni četiri puta brže. Puna baterija omogućava domet od 80 km. Korisnici mogu staviti i dvije baterije odjednom, čime se povećava domet.
Desetominutno punjenje je dovoljno za vožnju dugu 16 km ukoliko je riječ o kraćim relacijama.
Ispod sjedišta se nalazi pretinac dovoljno velik za kacigu, a skuter posjeduje USB port, disk kočnice na oba točka, tempomat, full LED svjetla i drugo.
Prodaja skutera Flow počinje ovog ljeta, a cijena će biti blizu 1.125 dolara.