Iako automobil nalikuje na Fiskerov model Karma, koji je predstavljen prije gotovo 15 godina, Invictus mu je dao agresivni karbonski preobražaj. Kao što se može vidjeti, sedan je dobio haubu od karbonskih vlakana, a isto važi i za krov te poklopac prtljažnika. Od istog materijala su napravljeni novi prednji blatobrani, koji sadrže funkcionalne ventilacijske otvore iznad točkova. Karbonska vlakna su korištena za izradu prednje maske, pragova, stražnjeg spojlera i difuzora. Na automobilu su crne oznake i 21-inčne aluminijske felge s nešto širim Michelin Pilot Sport 4S gumama.
Promjene u unutrašnjosti su skromnije, no prednja sjedišta imaju funkciju grijanja i hlađenja, dok ih krasi dekorativni uzorak inspirisan neboderom Chrysler Building u New Yorku. Isti uzorak je na panelima vrata i centralnoj konzoli. Naziv modela je izvezen u naslone za glavu, a na pragovima su eloksirane aluminijske pločice.
S obzirom na činjenicu da je Invictus baziran na trećoj generaciji Revera, dobio je električni pogon s produživačem dometa, koji se sastoji od 1,5-litarskog motora s turbopunjačem, baterije kapaciteta 28 kWh i dva elektromotora. Kombinovana snaga iznosi 543 KS i 745 Nm obrtnog momenta, dok korištenjem samo električnog pogona sedan može preći do 129 kilometara.
Iako se čini da je pogon preuzet i netaknut, ubrzanje je ipak bolje, tako da Invictus do "stotke" ubrzava za manje od četiri sekunde. Razlog bi mogla biti manja masa, kao i poboljšano prijanjanje.
Ovjes je unaprijeđen i uključuje Ohlins amortizere te Swift opruge. Upravljanje je "direktnije i preciznije", prijanjanje je osjetno bolje u zavojima i na neravnim površinama.
Proizvodnja je ograničena na 30 primjeraka, ali zasad nema rokova isporuke.