Na zahtjev entuzijasta
27

Kawasaki Ninja ZX-4RR KRT Edition stiže i u Evropu

D. B.
Kawasaki je pripremio model Ninja ZX-4RR KRT Edition namijenjen entuzijastima koji žele atraktivne motocikle s manjom zapreminom.

Ninja ZX-4RR KRT Edition ima novi, četverotaktni, redni četverocilindrični motor s dvostrukim bregastim osovinama i tečnim hlađenjem, dvostrukim bregastim osovinama, 399 ccm i visokim brojem obrtaja. Prečnik i hod motora su 57,0 x 39,1 mm, a Kawasakijev maksimalni obrtni moment za ovaj mali motor je 35,25 Nm pri 11.000 obr/min. Inače, "crvena linija" je iznad 15.000 obr/min. Omjer kompresije je 12,6 prema 1. Motor je uparen sa 6-stepenim mjenjačem s asistencijom i kliznim kvačilom koje je dio standardne opreme.

Iz Kawasakija kažu da su u proizvodnji ovog motora koristili cilindre i klipove od livenog aluminija s molibdenskim premazom na rubovima klipa radi povećanja izdržljivosti. Širok otvor cilindra omogućio je korištenje usisnih ventila od 22, mm i izduvnih ventila od 19 mm kako bi se poboljšao protok zraka, a uski ugao ventila od 24,8 stepeni je dizajniran imajući na umu efikasnost sagorijevanja i kompaktnost motora.

Ostali "trikovi" u motoru uključuju lagane kovane bregaste osovine i opruge ventila, dvostepenu mašinsku obradu na usisnim otvorima koja je slična onoj kod modela Ninja ZX-10R, lakši zamajac i 34 mm elektronske ventile gasa i drugo.

Što se tiče suspenzije, ZX-RR ima 37 mm obrnutu Showa Big Piston Separate Function viljušku s podesivim prednaprezanjem i oprugama, a nazad je horizontalni amortizer s povratnim rezervoarom kao i podesivo prigušenje prednaprezanja, kompresije i odskoka.

Kočioni sistem se sastoji od dvostrukih poluplutajućih prednjih diskova od 290 mm, koji su upareni sa radijalno postavljenim monoblok čeljustima s četiri klipa. Nazad je latični disk od 220 mm s čeljusti s jednim klipom.

Motocikl je dobio 17-inčne "zvjezdaste" točkove sa Dunlop GPR300 gumama. ZX-4RR dolazi standardno sa ABS-om te podesivim polugama kočnice i kvačila.

Sigurnost je također na visokom nivou jer je motocikl opremljen sistemom za kontrolu proklizavanja s tri režima. Motocikl ima mogućnost izbora između niske i pune snage. U "niskom" modu se isporučuje 80 posto snage. Inače, na raspolaganju su četiri standardna moda vožnje, a to su Sport, Road, Rain i Rider (manuelni). Kawasaki Quick Shifter omogućava promjenu stepena prijenosa bez kvačila.

Ram je inspirisan onim koji ima model ZX-10RR, a tu su i prednja svjetla, pokazivači smjera i stražnje svjetlo u LED tehnologiji. TFT ploča u boji ima dva različita moda prikazivanja. Smartphone je moguće povezati putem Bluetootha i Kawasakijeve aplikacije Rideology the App.

Motocikl je težak 180 kg, sjedište je na visini od 80 cm, dok međuosovinsko rastojanje iznosi 138 cm.

Kawasaki Ninja ZX-4RR KRT Edition na evropsko tržište stiže u drugoj polovini ove godine.