KGM u partnerstvu s BYD-om razvija hibride kako bi postao nova Toyota u Evropi
U tome će im pomoći značajan savez s kineskim BYD-om s ciljem osvajanja položaja u segmentu kojim trenutno dominira japanski gigant Toyota. Jednako kao japanski div, i KGM se neće fokusirati samo na potpuno električna vozila.
Krajem 2023. godine, prije zvaničnog uspostavljanja marke KGM, tadašnji SsangYong je ušao u pregovore s BYD-om, najvećim svjetskim proizvođačem plug-in automobila. Ovi razgovori su imali za cilj uspostavljanje ključnog partnerstva u oblasti elektrifikovane mobilnosti.

Sve veći asortiman KGM modela uključuje nekoliko plug-in, ali i električnih vozila. Tu je KGM Korando e-Motion, 100 posto električni SUV. Tu je i novi KGM Torres EVX, koji će uskoro krenuti u prodaju širom Evrope, a ovaj model koristi BYD-ovu tehnologiju, tačnije tehnologiju Blade baterija.
Nova električna vozila koja će KGM dodati svojoj ponudi u narednim godinama koristit će već spomenutu tehnologiju kineskog specijaliste. Međutim, ono što je zaista važno za KGM jeste da poveća svoj tržišni udio na strateškim tržištima poput Evrope je, a jedan od načina je posvećenost hibridima. KGM-ov prvi hibrid spreman je za svoj debi. To je novi KGM Torres Hybrid.

Prije samo nekoliko mjeseci, KGM je predstavio prve slike i detalje novog Torres Hybrida. To je hibridni SUV koji takođe koristi tehnologiju pomenutog kineskog giganta. I KGM-ov hibridni i električni modeli će, u određenoj mjeri, dijeliti BYD-ov DNK.
Lansiranje KGM Torres hibrida postao je glavni prioritet korejske kompanije. Danas je KGM jedan od rijetkih mainstream brendova koji ne nudi nikakvu vrstu hibridne tehnologije u svom asortimanu. Elektrifikovani pogonski sklopovi, u većoj ili manjoj mjeri, omogućavaju mu da se pohvali ekološkom oznakom ECO s prednostima mobilnosti koje sa sobom nosi.

Istina je da KGM nudi TNG verzije nekih svojih modela, ali oni nisu komercijalno uspješni kao, recimo, Dacia. Dolazak hibridnih modela ne samo da će omogućiti marki da bude konkurentna na tržištu sa svim ostalim brendovima koji ih nude, već će takođe biti ključ za poboljšanje prodajnih brojki u Evropi. Sve to zahvaljujući BYD-ovoj pomoći.
Torres Hybrid će stići u evropske salone do kraja ove godine. Nakon ovog razvoja, KGM će lansirati Torres Coupé, također s hibridnim motorom, dok će ostali hibridni SUV-ovi stići iduće godine.