Kia EV6 uklanja prepreke koje sprečavaju masovniji prelazak na struju. Kao Kijino prvo namjenski električno vozilo pruža brzo punjenje, pristup do široke mreže punionica, impresivno dug domet, najveću prostranost u svom razredu, a čak je upotrebljiv i kao prijenosni baterijski sklop za punjenje električnih uređaja ili drugih električnih vozila. EV6 stvoren je za pružanje najboljeg iskustva koje može ponuditi električno vozilo, a njegovo vlasništvo je praktično i pristupačno kao što smo navikli kod vozila s motorom na unutrašnje sagorijevanje, dok ujedno ostavlja manji ugljični otisak.
Novo iskustvo elektrifikacije
Kia EV6 napravljen je na Kijinoj novoj E-GMP platformi (Electric-Global Modular Platform), ekskluzivno namijenjenoj električnim vozilima. To omogućava brojne prednosti u odnosu na prerade postojećih platformi namijenjenih motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. E-GMP konstrukcija modelu EV6 nudi novo iskustvo elektrifikacije s izuzetnim voznim svojstvima, vrlo brzo punjenje, duži domet i veću sigurnost.
E-GMP platforma nudi izuzetnu prostranost
E-GMP znači i da uprkos kompaktnim vanjskim dimenzijama EV6 u kabini nudi najviše prostora u svom razredu. 2,9 metra dug međuosovinski razmak i minimalan prednji i zadnji prevjes nude prostranost sličnu kao u vozilima u većim razredima. Izuzetno velikodušan prostor za noge (1,078 mm) u prvom redu i 990 mm u drugom garancija su da će baš svi saputnici uživati u prostranosti.
Prvi punjački sistem brzog punjenja na svijetu s naponom 800V i 400V
EV6 prvi na svijetu predstavlja multinaponski punjački sistem, koji vozačima omogućava pristup razgranatijoj punjačkoj infrastrukturi. Multinaponski punjački sistem je kompatibilan s 800-voltnim vrlo brzim punjenjem i rasprostranjenijim 400-voltnim punjenjem za koja nisu potrebni posebni adapteri ili dodatni punjač u vozilu.
Vrlo brzo punjenje s 800-voltnim naponom: od 10-80% za samo 18 minuta
Vrlo brzo punjenje s naponom 800V na brzim punionicama omogućava punjenje baterije EV6 s 10% na 80% kapaciteta za samo 18 minuta ako se puni najvećom snagom od 239 kW. Ako se puni s rasprostranjenijim naponom od 400V onda EV6 koristi elektro motor i konverter za pretvaranje 400-voltne struje u 800V kako bi napunio bateriju najvećom snagom.
Domet EV6 od čak 528 kilometara s jednim punjenjem Kia je podigla standarde po pitanju dometa kombinacijom konstrukcije E-GMP platforme, elektronike i dizajna koji EV6 pružaju jedan od najdužih dometa na tržištu.
EV6 je standardno opremljen elektro motorom kapaciteta baterije 58 kWh, a opcijski je moguće naručiti jaču bateriju (77,4 kWh). WLTP podaci iz homologacije potvrđuju kako izvedba sa zadnjim pogonom i baterijom kapaciteta od 77,4 kWh može s jednim punjenjem preći do 528 kilometara (prosječna potrošnja električne energije 16,5 kWh/100km). To je otprilike udaljenost od Ženeve do Pariza. Zbog dugog dometa nije potrebno često punjenje što uklanja zadnje prepreke za kupovinu električnog vozila.
EV6 s pogonom na 4 točka takođe može ponuditi izuzetne performanse; 506 km u kombinovanom WLTP načinu. Prosječna potrošnja električne energije kod 4x4 pogona takođe je niska (17,2 kWh/100km).
Savremena infrastruktura ꟷ Ionity i DCS
EV6 upozorava na pražnjenje baterije i koristi dinamične zanimljive tačke (tzv. POI) kao i raspoloživost punionica u realnom vremenu, vozača vodi do najbliže punionice pomoću ugrađenog navigacijskog sistema. Zahvaljujući Kijinom suvlasništvu evropske mreže punionica Ionity EV6 pomoću usluge Kia Charge kupcima po nižim cijenama punjenja nudi pristup mreži više od 400 punionica u 24 evropske zemlje. Mreža Ionity koristi vodeći evropski punjački standard CCS (Combined Charging System) i napaja je 100% obnovljiva energija što znači da se vozači EV6 voze bez emisija i ugljično neutralno.
Kia Charge, koju omogućava Digital Charging Solutions, vlasnicima EV6 nudi dodatni pristup i POI navođenje do oko 205.000 punjačkih mjesta širom Evrope, uključujući AC i DC priključke. Aplikacija Kia Charge nudi vezu između operatera punionica i Kije te ponuđača usluga mobilnosti koji upravljaju pretplatom i plaćanjem nekog od tri paketa članstva, zavisno od potreba klijenata.
Kia je razvila integrisanu punjačku upravljačku jedinicu (ICCU - Integrated Charging Control Unit) koja upravlja dvosmjernim punjenjem, kao i sistem za upravljanje punjenjem (VCMS - Vehicle Charging Management System). ICCU omogućava snagu do 3,6 kW koja se iz baterije vozila može koristiti za ostale uređaje. Ova funkcija (V2L: vehicle to load) preko vanjskog V2L konektora korisnicima omogućava punjenje električnih uređaja, kao što su npr. laptop ili kućanski aparati.
Takođe je omogućena i funkcija punjenja V2V (vehicle to vehicle) pomoću koje je moguće napajanje drugog električnog vozila, npr. u nuždi i to pomoću kabla ICCB (In-Cable Control Box) i V2L konektora. Baterija EV6 brine se da stanje napunjenosti tokom punjenja nikada nije niža od 20%, jer se tada automatski onemogućava djelovanje V2V.
Sve ove inovacije razvijene su da pružaju jednostavnu upotrebu, intuitivno djelovanje s ciljem da vlasništvo električnog vozila bude što pristupačnije što većem broju ljudi.