Nakon mnogobrojnih najava i skica KIA je konačno predstavila potpuno novu Optimu koja fenomenalnim dizajnom otvoreno napada evropsku konkurenciju D segmenta. Pored atraktivne siluete prvo se primjećuju neobična LED prednja svjetla čiji je dizajn preuzet sa modela Cadenza, dok zadnja LED svjetla koja se prostiru cijelom širinom jasno prate evropske trendove.
Vrlo niska kupeovska linija krova na prvi pogled najavljuje da bi nova Optima mogla biti praktičan "liftback" ali uprkos tome ona ostaje klasična limuzina sa malim poklopcem prtljažnika. Također, sportski izgled i uređenje KIA je istakla i novim vratima bez okvira prozora, slično kao što je to Peugeot izveo na novoj generaciji modela 508.
Nova Optima je od prethodnika duža za 50 milimetara, te je ukupno duga 4.905 mm, ali je i šira za 25 mm na ukupnih 1.860 milimetara. Zahvaljujući novom dizajnu visina je smanjena za čak 20 milimetara na 1.445 milimetara. Unutrašnjost bi trebala biti ugodnija i prostranija zahvaljujući većem međuosovinskom razmaku koji sada iznosi 2.850 milimetara ili 45 mm više nego prije.
Osnovne verzije K5 generacije Optime bit će dostupne u Južnoj Koreji sa 16-inčnim alu felgama, ali kupci na skupljim modelima moći doplatiti za 17, 18 ili čak i 19-inčne naplatke.
KIA još ne želi pokazati unutrašnjost nove Optime, ali skice iz najava otkrivaju da KIA jasno želi prići premium segmentu, kako dizajnom tako i uređenjem unutrašnjosti.
Za sada nije poznato kada će KIA novu Optimu predstaviti u Evropi, ali s obzirom na to da na domaćem korejskom tržištu stiže već u decembru logično je očekivati da će u prvoj polovini iduće godine stići i Evropska verzija ove atraktivne limuzine.