Novi Picanto će biti rival Volkswagenu up!, Škodi Citigo i Seatu Mii, a prednost koju ima nad svim konkurentima je najveći prtljažnik zapremine 255 litara.
Treća generacija modela donosi brojna poboljšanja u odnosu na prethodnu, počevši od "mladalačkog" modernog dizajna eksterijera koji karakteriše GR Line verziju predstavljenu na Sajmu automobila u Ženevi. Južnokorejska kompanija je unaprijedila unutrašnjost koja sada pruža bolju izolaciju i smanjuje buku i vibracije. Automobil je i čvršći zahvaljujući upotrebi čelika visoke čvrstoće. Iz Kije tvrde da je Picanto najtiši model u klasi te da stvara buku iod 39 dB.
Novi Picanto je prvi automobil u klasi koji posjeduje autonomni sistem kočenja u hitnim situacijama, što smanjuje opasnost od povreda.
U unutrašnjosti je 7-inčni ekran osjetljiv na dodir, koji je dio infotainment sistema, a koji podržava Apple CarPlay i Android Auto. Gradski automobil je prostraniji nego ranije zahvaljujući dužem međuosovinskom rastojanju za 15 mm, ali ukupna dužina nije promijenjena u odnosu na prethodnika. To je omogućeno jer su točkovi pomjereni više u uglove, kao i skraćenjem prednjeg vješanja.
U ponudi su atmosferski 1,0-litarski i 1,25-litarski benzinski motori preuzeti od starog modela. U četvrtom kvartalu ove godine kupci će moći naručiti Picanto sa trocilindričnim 1,0-litarskim motorom s turbopunjačem, koji isporučuje 100 KS i 172 Nm obrtnog momenta. Sva tri motora će biti uparena s petostepenim manuelnim mjenjačem, koji snagu prenosi na prednje točkove. Također, 1,25-litarski motor će biti moguće opciono dobiti sa četverostepenim automatskim mjenjačem.
Prodaja počinje u drugom kvartalu ove godine.