Posebna serija Stinger GTS, ograničena na samo 800 primjeraka, sa novim dinamičnim pogonom na 4 točka (D-AWD) stiže na ceste i kupcima će nuditi još sportskiju vožnju. Sa sportom inspirisanim stilskim elementima, koji između ostalog uključuju dijelove od karbonskih vlakana i novu atraktivnu boju za privlačenje još više pogleda, ograničena serija GTS namijenjena je automobilskim entuzijastima.
U vrlo kratkom periodu Stinger se na tržištu afirmisao kao ozbiljan igrač u razredu sportskih limuzina, koji zbog svojih izuzetnih performansi može posramiti i tradicionalne njemačke konkurente. Pritom je na novo definirao marku Kia i njenu percepciju kod kupaca. Međutim Albert Biermann, vođa istraživanja i razvoja (do dolaska u Kiju vođa M odjela u BMW-u), uz brojne pohvale i nagrade koje je Stinger osvojio, težio je nečemu višem. Rezultat je nova varijanta Stingerovog pogona na 4 točka, koji su začinili pravim genetskim kodom zadnjeg pogona.
Radi se o D-AWD sistemu, koji su razvili kako bi popunio prazninu u ponašanju između Stingera GT sa pogonom na 4 točka (AWD) i zadnjim pogonom (RWD).
Ograničena serija Stinger GTS ističe se sa nekoliko posebnih detalja: • Mehanička blokada diferencijala je dodana D-AWD sistemu, koji je namijenjen unapređenju trakcije i boljoj distribuciji snage između zadnjih točkova, kada sistem prepoznaje gubitak trakcije • Izbor načina vožnje (Drive Mode Select) povećava dinamiku zadnjeg pogona gdje način Comfort šalje 60 posto snage na zadnje točkove za veći osjećaj stabilnosti, način Sport šalje 80 posto snage na zadnje točkove za sportskiju vožnju i način Drift koji šalje 100 posto snage na zadnje točkove i održava u istoj
brzini bez mijenjanja u višu brzinu • Nova logika kontrole proklizavanja i konrole stabilnosti
Stinger GTS, koji je raspoloživ u varijantama D-AWD ili RWD, zadržao je Stingerovu GT snagu ispod poklopca motora sa 3,3-litarskim V6 twin turbo motorom od 365 KS i najvećim okretnim momentom od 510 Nm, a tu je i 8-stepeni automatski mjenjač.
Obogaćenje Stingerove ponude pored ovih izmjena GTS pokazuje Stinger i s brojnim modifikacijama vanjštine i unutrašnjosti daje do znanja da nije obični Stinger i da je skrojen za trkališta ili oštre krivine.
Stigner GTS se tako od običnog razlikuje ekskluzivnom narandžastom bojom “Federation”, dijelovima od karbonskih vlakana, koji naglašavaju karakterističan „tigrov nos“ na maski, bočna ogledala i bočni zračni otvori, GTS amblem na zadnjem kraju, upravljač i središnja konzola obloženi alkantarom, obloge krova od premium umjetne kože (chamude).
Prodaja Stingera GTS kreće ovih dana, ali zasad samo u SAD-u.