Tehnički, na fotografijama je "domaća" verzija modela koja je već u prodaji u Južnoj Koreji, no globalni model će vjerovatno biti identičan. Iako su mnogi od novijih KIA-inih facelifta iznenađujuće donijeli značajne promjene, južnokorejska kompanija nije promijenila mnogo toga u slučaju modela K5. Redizajnirana su prednja i stražnja svjetla prateći formulu koju smo vidjeli na električnim modelima, a tu je i novi prednji branik s većim "lažnim" usisnicima.
Nazad su novi završeci cijevi izduvnog sistema kod verzija koje nisu u GT-Line opremi. Dostupni su novi dizajni felgi veličine od 16 do 19 inča, dok je dominantno crna verzija ostala bez većine metalnih detalja. Listu noviteta "zaokružuje" Wolf siva i Moonscape mat siva boja karoserije.
Značajnije promjene su se dogodile u unutrašnjosti, gdje je armaturna ploča modifikovana kako bi se našlo mjesta za dva zakrivljena ekrana. Masivna ručica mjenjača je zamijenjena malim rotirajućim kontrolerom, a u donjem dijelu centralne konzole je i senzor za otisak prsta. Obnovljeni K5 je dobio prednje i stražnje kamere visoke rezolucije, koje snimaju i spašavaju snimke. Ostale promjene uključuju novi head-up ekran, dodani materijal za zvučnu izolaciju i veću podršku over-the-air nadogradnji.
KIA K5 već je dostupna u Južnoj Koreji s atmosferskim 2,0-litarskim benzinskim motorom, koji razvija 160 KS, a tu je i 1,6-litarski turbobenzinac koji isporučuje 180. KS. Kupcima je na raspolaganju 2,0-litarski LPI (Liquid Propane Injection) motor sa 146 KS, kao i hibrid koji čini kombinacija 2,0-litarskog motora sa 152 KS i elektromotora sa 38,6 kW.