U južnokorejskoj automobilskoj kompaniji KIA odlučili su da stari 1,7-litarski turbodizelski motor otpreme u zasluženu "penziju", a na njegovo mjesto u modelu Optima stiže novi 1,6-litarski četverocilindarski turbodizelski motor "U3" čija je emisija izduvnih gasova znatno manja od emisije spomenutog 1,7-litarskog CRDi motora. KIA-in novorazvijeni turbodizelski motor nudi 136 KS i 320 Nm najvećeg obrtnog momenta.
Istovremeno, KIA je proširila ponudu benzinskih motora za Optimu, a novi 1,6-litarski turbobenzinski motor s direktnim ubrizgavanjem goriva (T-GDi) koji raspolaže sa 180 KS popunio je prazninu između slabijeg dvolitarskog atmosferskog motora (163 KS) i snažnijeg dvolitarskog turbobenzinca s 245 KS koji se nudi s najboljim paketom opreme GT. Za prijenos snage novog turbobenzinca zadužen je 7-stepeni automatski mjenjač s dva kvačila.
Osvježena Optima koja će se u dvije karoserijske verzije nuditi evropskim kupcima dobila je redizajnirane odbojnike, novu grafiku u kućištima LED svjetala, redizajnirana kućišta prednjih i zadnjih svjetala za maglu i masku hladnjaka po uzoru na rješenje koje KIA nudi uz specifikaciju Optime za sjevernoameričko tržište. Novi je dizajn i aluminijskih felgi prečnika od 16 do 18 inča.
Suštinske promjene u putničkoj kabini odnose se na novi multifunkcionalni upravljač i unaprijeđeno ambijentalno osvjetljenje. KIA će osvježenu Optimu publici premijerno predstaviti 6. marta na Sajmu automobila u Ženevi, a prvi primjerci u prodajne salone stižu u trećem kvartalu.