Auto koji je s razlogom privukao najviše pažnje dolazi iz Švedske. Koenigsegg je odavno stekao reputaciju po izgradnji jedinstvenih supersportskih automobila, a ovaj put je zaista nadmašio i samog sebe. Predstavio je model Regera koji dolazi sa izuzetno naprednim pogonskim sklopom koji proizvodi više od 1.500 KS. O Regeri smo već pisali ovdje, a uživo predstavlja spektakularnu pojavu koja plijeni detaljima poput felgi od karbonskih vlakana, luksuzne unutrašnjosti i ukupnog dizajna koji kao da nije sa ovog svijeta.
Jednako egzotični, skupi i snažni auti pokazani su kod Bugattija, McLarena i Paganija. Tako je Veyron, nekada najsnažniji i najbrži automboil na svijetu, došao do kraja svoje proizvodnje i to sa posebnim modelom pod imenom La Finale. Kod McLarena i dalje je hipersportski P1 jednako zanimljiv, koji je dobio i ultimativnu trkaću verziju P1 GTR, dok je novitet bio i model 650S koji dolazi, kako mu ime i kaže sa 650 KS.
Pagani je još jednom pokazao svoju egzotičnu Huayru, dok je konkurentski Lamborghini pokazao Aventador u posebnoj SV verziji koji iz V12 motora dobija čak 750 KS.
Porsche je bio itekako vrijedan, pa je tako uz dugoočekivani Cayman GT4 koji ima 385 KS i ubrzava do 100 km/h za 4,4 sekunde, predstavio još važniji i još radikalniji 911 GT3 RS. Ova verzija kultnog 911 pomjera granice performansi i tehnologije, a odlikuje se posebnim izgledom, obilnom upotrebom krabonskih vlakana na karoseriji i unutrašnjosti, kao i vrhunskim dinamičkim osobinama kako zahvaljujući šestocilindarskom boxer motoru od 500 KS tako i vrhunskom ovjesu i tehničkim rješenjima.
Audi je još jednom opravdao svoj ugled među sportskim modelima, pa je uz već poznate RS modele predstavio i potpuno novi R8. U početku prodaje novi R8 biće dostupan samo uz S Tronic mjenjač i V10 motor sa 540 KS ili sa 610 KS u verziji V10 Plus. Također, predstavljen je i potpuno električni model R8 e-tron koji ima 462 KS i 920 Nm okretnog momenta i ubrzava do 100 km/h za samo 3,9 sekundi.
Među sportskim modelima neizbježan je bio i Ferrari koji je održao premijeru novog 488 GTB modela. Iako možda izgleda kao redizajnirani model 458, ustvari je mnogo toga novog, prije svega potpuno novi V8 3,9-litarski twin-turbo motor koji proizvodi čak 670 KS. Novi GTB tako ubrzava do 100 km/h za samo 3 sekunde, dok 200 km/h dostiže nakon 8,3 sekundi.
Naravno, u Ženevi smo vidjeli i mnogo dostpunije sportiste, o kojima obični smrtnici i mogu maštati. Tako je najviše pažnje privukla Honda sa novim Civicom Type R koji dolazi sa 310 KS i već se hvali time da je postao najbrži auto sa prednjim pogonom na svijetu. Jednako impresivan je i novi Ford Focus RS koji sada dolazi uz pogon na sve točkove i sa oko 320 KS. Među sportskim kompaktim zanimljiva je bila i Octavia RS koja je dobila snažniju verziju sa 230 KS i elektronsku blokadu diferencijala.
Uskoro donosimo i pregled najzanimljivijih konceptnih modela iz Ženeve, kao i superluksuznih modela koji su čak i ovdje izgledali nedodrljivim i preskupim.