Lexus LS 500 F Sport ukrašen je novom maskom hladnjaka motora, postavljen je na posebnim 20-inčnim točkovima ispod kojih se naziru unaprijeđene kočnice, a u luksuznoj podružnici Toyote nisu zaboravili na nekolicinu novodizajniranih karoserijskih detalja s kojima se F Sport vizuelno odvaja od modela LS 500 i LS 500h.
Pored novih obloga na izrazitije profilisanim sjedištima, novog upravljača i aluminijskih detalja, dizajneri Lexusa automobil su opremili instrumentnom tablom po uzoru na legendarni supersportski model LFA.
Čini se da je u ovom slučaju ipak bitnije spomenuti opcioni „handling“ paket s kojim stiže direktniji upravljački sistem, upravljanje preko zadnje osovine, rekalibriran zračni ovjes i aktivni stabilizatori, što će značajno pomoći upravljivosti naglašeno velikog automobila.
Preambiciozno ili ne, u Lexusu tvrde da je sa spomenutim paketom LS 500 F Sport kroz zavoje okretan poput sportskog automobila.
Onda je prava šteta što F Sport nije dobio znažniji motor, jer ga i dalje pokreće 3,5-litarski biturbo V6 benzinski motor koji razvija 420 KS i 599 Nm najvećeg obrtnog momenta, a „posuđen“ je iz standardnog modela LS 500. Za prijenos snage na zadnju osovinu zadužen je 10-stepeni automatski mjenjač, a automobil od 0 do 100 km/h stiže nakon 4,5 sekundi.