Cijene modela S800 u predprodaji variraju između 124.320 i 186.510 eura, tako da će ovo biti jedan od najskupljih automobila kineske proizvodnje. S800 je dug 5.480, širok 2.000 i visok 1.536 mm, dok njegovo međuosovinsko rastojanje iznosi 3.370 mm. Predsjednik Huaweijevog odjela za "pametne" automobile Richard Yu je rekao da ove dimenzije svrstavaju S800 u top 0,01 posto vozila na cesti u smislu veličine.
Dizajn eksterijera je unikatni spoj klasičnog luksuza i futurističkih elemenata. Automobil će u početku biti dostupan s dvije šeme boja, upečatljivoj ljubičasto-srebrnoj i tradicionalnijoj crnoj. Jedna od najprepoznatljivijih karakteristika dizajna su felge. Njihov dizajn je daleko od tipičnog koji uključuje više krakova, a koji je tipičan za ovaj segment. Ove felge su dosta slične reli setu kompanija OZ Racing ili Ronal.
Zaobljeni dizajn je uočljiv na prednjoj maski, koja je uspravna, ali i manje "kutijasta" od dizajna koji se vezuje za luksuzne limuzine. Također, dizajn svjetala je još jedna značajna karakteristika. Naprijed su dvije LED svjetlosne trake, kao i glavna prednja svjetla okružena manjim izvorom svjetlosti, čime se stvara efekt Mliječnog puta. Isti element krasi i stražnja svjetla, kao i unikatne kvake na vratima.
Unutrašnjost je jednako impresivna, sadrži zvjezdano nebo i dva zasebna stražnja sjedišta. Špijunske fotografije nagovještavaju dizajn s tri ekrana na armaturnoj ploči. Debeli B-stub vjerovatno doprinosi sigurnosti i strukturnom integritetu vozila. Zanimljivo, na bočnim stranama i nazad je latiničnim slovima ispisano ime brenda, dok je prednji logotip u ravnini s haubom.
Iako je konkretnih detalja o karakteristikama automobila još uvijek malo, Huawei obećava niz "sjajnih mogućnosti", kao što su Super Cruise, Super Maneuverability, Super Awareness, Super Privacy, Super Communication, Super AI, Super Protection i Super Reliability.
S800 je opremljen L3 samovozećom tehnologijom i LiDAR radarom postavljenim na krov. Potvrđena je integracija tri inteligencije, a to su inteligentna vožnja, inteligentni kokpit i inteligentna kontrola domena. Sve to pokreće druga generacija Turing platforme.
Maextro S800 je hrabar korak za Huawei, a na kineskom tržištu to obično funkcioniše dobro. Kinesko tržište električnih vozila je raslo brzo u proteklih nekoliko godina, a sada su kupci luksuznih vozila spremni preći s benzinskih na električne automobile. YangWang je dokaz da potražnja za električnim automobilima skupljim od 90.000 eura i dalje raste, a Huaweijev Maextro će podignuti luksuz na potpuno novi nivo.