Riječ je o "mašini" namijenjenoj isključivo stazi, koja je dobila sufiks "Evo" kako bi se naglasila poboljšanja, odnosno unapređenje aerodinamike i izdržljivosti. Homologiran za ovogodišnju sezonu, trkaći automobil "brze kopče" za prednji branik i spliter, što omogućava timovima brzu zamjenu dijelova.
Ovi dijelovi karoserije su redizajnirani kako bi stvorili dodatni downforce i "prebacili" ukupni balans prema naprijed. McLaren je pripremio novu haubu koja unapređuje balans i hlađenje. Osim toga, pomoćna svjetla su premještena kako bi se omogućila bolja vidljivost tokom utrka noću. Nazad je zadnje krilo postavljeno nešto više kako bi se povećao downforce, a na raspolaganju je i podesivi mehanizam krilnog pilona.
McLaren 720S GT3 Evo dolazi s podesivim TTX40 Ohlins amortizerima, dok su inženjeri napravili dodatne promjene na prednjim i stražnjim gornjim ramenima. Pored toga, diskovi su sada izdržljviji.
McLaren već prima narudžbe za nove automobile s Evo specifikacijama, a ova poboljšanja nudi i kao paket za postojeće automobile. GT3 nije jedini 720S namijenjen stazi, jer smo prije nekoliko godina vidjeli i GT3X. Bila je to u suštini verzija bez ograničenja koja nije bila usklađena s pravilima GT3 klase.
Što se tiče cestovnog modela 720S, on će dobiti nasljednika u formi modela 750S koji se očekuje u coupe u kabrioletskoj izvedbi u aprilu. Pokretat će ga twin-turbo V8 motor sa 740 KS, 30 više nego ranije, a početna cijena će iznositi 342.000 dolara.
Također, 750S će ostati upisan u historiju kao McLarenov posljednji neelektrificirani model. Proizvodnja modela 720S je okončana u januaru. Teaser njegovog nasljednika se očekuje krajem ovog mjeseca.