Lakši, snažniji i brži od modela 650S koji nasljeđuje, McLarenov novi "izazivač" karakterišu superiorna aerodinamička rješenja s kojima su inžinjeri čuvene britanske kompanije u ovom slučaju ostvarili dvostruku korist: motor ima bolje hlađenje, a automobil čija masa iznosi 1.270 kilograma istovremeno ima i značajno bolje prijanjanje.
Jedan od značajni elemenata aerodinamičkog paketa McLarena 720S svakako je i aktivni zadnji spojler čija je širina jednaka širini karoserije. Spojler se u optimalan položaj postavlja automatski, a prilikom snažnijeg kočenja preuzima ulogu efikasne zračne kočnice s kojom se dodatno smanjuje zaustavni put automobila. U kombinaciji s karbonsko-keramičkim kočnicama, 720S će s brzine od 200 km/h do potpunog zaustavljanja „potrošiti“ 4,6 sekundi.
Zanimljiv detalj u minimalistički uređenoj putničkoj kabini je info-display ispred vozača koji se može preklopiti, što vozaču uz dostupne osnovne informacije osigurava bolju vidljivost.
Novi 4-litarski biturbo V8 motor raspolaže sa 720 KS pri 7.500 obr/min i 728 Nm obrtnog momenta pri 5.500 obr/min koji se na zadnju osovinu distribuira preko 7-stepenog automatskog mjenjača. Zasnovan na McLarenovom 3,8-litarskom motoru, novi motor dobio je lakše klipove, klipnjače i radilicu, a novi su i turbo-punjači. Rezultat svega: 2,8 sekundi za ubrzanje od 0 do 100 km/h i maksimalna brzina 341 km/h.
U McLarenu kažu da će 720S biti oko pet posto skuplji od modela 650S, a prve isporuke očekuju se u maju.