Debituje na Goodwoodu
4

McLaren Artura GT4 je "čistokrvni" V6 trkaći automobil bez hibridne asistencije

D. B.
McLaren je predstavio trkaći model Artura GT4, koji će premijeru imati na Festivalu brzine Goodwood.

Kao i Lotus, McLaren je oduvijek bio fokusiran na smanjenje težine i maksimiziranje performansi. Čak je i Artura sa svojim plug-in hibridnim pogonom teška samo 1.395 kg u svojoj najlakšoj formi prije dodavanja tekućina. Međutim, McLaren je sada predstavio trkaći model koji je lakši za 130 kg i koji zbog GT4 propisa nema hibridnu tehnologiju.

RIječ je o modelu Artura GT4, koji je također za 100 kg lakši od modela 570S GT4 koji zamjenjuje. Prelazak sa V8 na kompaktniji V6 motor je također zaslužan za smanjenje težine, a 6-cilindrični agregat je i sam dovoljno snažan da trkaći automobil bude itekako konkurentan na stazi.

Umjesto baterije Artura GT4 ima gorivnu ćeliju zapremine 110 litara, kao i pomoćni pogonski sistem. Iz McLarena tvrde da je težina i dalje niska i u centru u svrhu boljeg balansa.

Osim pojednostavljenog pogona, Artura GT4 ima i drugačiji sedmostepeni mjenjač koji je zamijenio osmostepeni automatski, a koji se koristio u cestovnoj verziji gdje je električni motor korišten za kretanje unazad. Raspon brzina je kraći, a automobil je dobio i stražnji mehanički diferencijal s ogrnaičenim proklizavanjem, dok je trošenje stražnjih kočnica smanjeno. Također, potrođnja goriva je smanjena, a efikasnost hlađenja pro kočenju veća.

Očekivano, trkaći automobil je dobio agresivniji aerodinamični body kit koji osigurava veći downforce u odnosu na odlazeći 570S GT4. McLaren je pripremio novi prednji spliter i novo stražnje krilo sa sedam nivoa za prilagođavanjem kako bi se automobil mogao adaptirati za različite tipove staza. Iz McLarena tvrde da je siguran kao i 720S GT3 od kojeg je naslijedio sjedište vozača i prilagodljive papučice.

Prije nego krene u okršaj s nedavno predstavljenim BMW-om M4 GT4, McLaren Artura GT4 će imati javni debi 23. juna na Festivalu brzine Goodwood u Sussexu, a kupce će koštati 200.000 funti prije bilo kakvih opcija.