Napravljen na istoj karbonskoj osnovici MonoCell II-T, McLaren GTS u osnovici je temeljito redizajnirano izdanje modela GT, a s dodatnim slovom u oznaci stigla je decentno redizajnirana karoserija i dorađena kabina iza koje se i u ovom slučaju nalazi poznati 4-litarski biturbo V8 motor kojem ne asistira hibridna tehnologija.
Desetak kilograma lakši od prethodnika, GTS je dobio drugačiji prednji odbojnik i veće otvore na zadnjim blatobranima za strujanje zraka prema dorađenom motoru koji sada, umjesto dosadašnjih 620, raspolaže sa 635 konjskih snaga i 630 Nm najvećeg obrtnog momenta za čiju je distribuciju na zadnju osovinu zadužen 7-stepeni automatski mjenjač s dva kvačila i tri radna programa (Comfort, Sport i Track). Za zaustavljanje brinu karbonsko-keramičke kočnice iza kojih se krije adaptivni ovjes.
U Wokingu kažu da lakši i snažniji GTS od 0 do 100 km/h stiže za 3,2 sekunde, iz mjesta do 200 km/h treba mu 8,9 sekundi, a najveća brzina iznosi 327 km/h. Adekvatnu zvučnu kulisu McLarenovog najudobnijeg dvosjeda osigurava otvoreniji/adaptivni ispušni sistem koji je na podužoj listi opcija iza kojih stoji odjel MSO (McLaren Special Operations).
U prilog putovanjima ide i 570 litara prostora za prtljag koji se krije ispod prednjeg poklopca (150 litara) i zadnjeg staklenog poklopca (420 litara), što britanski Grand Touring s kojim stižu i četiri nove boje karoserije čini najpraktičnijim supersportskim automobilom današnjice. Prvi primjerci u prodaju stižu u prvoj polovini naredne godine.