Riječ je o modelima Mercedes-AMG GLC 43 (2024) i GLC 63 S E Performance, dvije najsnažnije verzije GLC-a ikada.
GLC 43 ostaje osnovni AMG u ovoj grupi te ga pokreće 2,0-litarski turbopunjeni motor s integrisanim starter generatorom, a ova kombinacija razvija 416 KS. Pri nižim brzinama je dostupno dodatnih 13 KS putem starter generatora pri manjim brzinama. Blagi hibridni pogon uparen je sa devetostepenim mjenjačem i 4Matic pogonom na sva četiri točka. Kao i drugi AMG modeli kao što je E63, takozvani Speedshift MCT mjenjač s mokrim kvačilom, čime je zamijenjen pretvarač obrtnog momenta. Ovo kvačilo osigurava uglađeniji rad pri malim brzinama, kao i bolji odziv pri punom gasu. Osim toga, GLC 43 je dobio sistem upravljanja na stražnjoj osovini te standardni zračni ovjes s prilagodljivmi amortizerima kao dio AMG Ride Control sistema. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h potrebno je 4,8 sekundi.
GLC 63 S E Performance ima 2,0-litarski četverocilindrični motor s turbopunjačem, koji sarađuje s nazad montiranim električnim motorom, a ova kombinacija isporučuje 671 KS i 1.020 Nm obrtnog momenta. Turbopunjeni motor razvija 469 KS i 543 Nm, što znači da je riječ o najsnažnijem četverocilindričnom motoru na svijetu. Električni motor isporučuje 201 KS:
GLC 63 S E Performance od 0 do 100 km/h ubrzava za oko 3,5 sekundi i dostiže maksimalnu brzinu od 275 km/h. Kao i GLC 43, GLC 63 koristi isti devetostepeni mjenjač i posjeduje standardni 4Matic pogon na sva četiri točka. No, 4Matic+ sistem kod modela GLC 63 je potpuno varijabilan, što znači da može poslati svu snagu na stražnje točkove.
Vizuelne razlike između standardnih i AMG modela su očigledne. Unikatna rešetka hladnjaka s vertikalnim letvicama je možda i najveća razlika, usisnici zraka su veći, a prednji dio sadrži više hromiranih dijelova. Nazad GLC 43 ima dva završetka izduvnih cijevi, dok u slučaju modela GLC 63 oni imaju trapezoidni oblik.
Unutrašnjost je značajno poboljšana, dostupna je standardna MB-tex i mikrofiber kabina, dok je opciono moguće dobiti Nappa kožu s AMG logom na naslonima za glavu. Kupci mogu odabrati i Performance sjedišta.
Isti MBUX sistem koji koristi osnovni GLC nalazi s ei u AMG modelima, ali sada sadrži AMG detalje. Instrument tabla, centralni ekran i opcioni head-up display također imaju specijalne AMG grafike. AMG Track Pace je integrisan u infotainment sistem i pruža podatke ukoliko vozač odluči osloboditi snagu SUV-ova na stazi.
U prodaji će se prvo naći Mercedes-AMG GLC 43, a potom stiže i GLC 63 S E Performance kao model za 2025. godinu. Cijene zasad nisu poznate.