Najluksuzniji u ponudi
0

Mercedes-Benz predstavio prestižnu Maybach verziju nove S-Klase

E. Z.
Nova Mercedes-Maybach S-Klasa će nastaviti priču o uspjehu. Kombinuje savršenstvo i visokotehnološka rješenja nedavno predstavljenog najsavremenijeg modela Mercedes-Benz sa ekskluzivnošću i tradicijom Maybach modela.
Od lansiranja na tržište 2015. godine, širom svijeta je isporučeno oko 60.000 primjeraka Mercedes-Maybach S-Klase. U 2019. godini, sa oko 12.000 primjeraka, prodato je više Mercedes-Maybach S-Klasa modela nego ikad ranije. Stopa rasta u Kini je dvocifrena. Pored Kine, glavna tržišta posljednjih godina bila su Rusija, Južna Koreja, SAD i Njemačka.

Međuosovinski razmak koji je za 18 cm produžen u poređenju sa dugom varijantom Mercedes-Benz S-Klase u potpunosti daje prednost zadnjem dijelu. Zahvaljujući standardnim Executive sjedištima i šofer paketu (Chauffeur), zadnji dio postaje udoban prostor za rad ili odmor. Dopunjeni su ekskluzivnim detaljima kao što su velike ukrasne površine na zadnjem dijelu prednjih sjedišta i između dva zadnja putnika. Na brojnim tržištima prodaja Mercedes-Maybach S-Klase započeće prije kraja ove godine. Njemačka će slijediti na proljeće 2021 godine.

Mercedes-Maybach S-Klasa sa dužinom od 5.469 milimetara je klasična trovolumenska limuzina. Prepoznatljive karakteristike na prednjem dijelu uključuju poklopac motora sa hromiranim rebrima i Mercedes-Maybach hladnjaku. Rešetka hladnjaka je vrlo prepoznatljiva po vertikalnim, trodimenzionalnim trakama. Naravno ime MAYBACH elegantno je integrisano u hromirani okvir rešetke.

Ekskluzivni izgled Mercedes-Maybach S-Klase može se poboljšati dvobojnom završnom bojom sa linijom razdvajanja koja se ručno primjenjuje prema najvišim standardima kvaliteta. Ovo je dostupno kao dodatna oprema, kao i tehnologija DIGITAL LIGHT svjetala. Ovo omogućava nove funkcije, npr. projekcija smjernica ili simbola upozorenja na put ispred. U svakom faru DIGITAL LIGHT ima svjetlosni modul sa tri izuzetno moćne LED diode sa svjetlošću koje se prelama i usmjerava preko 1,3 miliona mikro-ogledala.

Unutrašnjost Mercedes-Maybach S-Klase zasnovana je na potpuno novom dizajnu enterijera Mercedes-Benz S-Klase. Izgleda kao da izvajani izgled kontrolne table, središnje konzole i naslona za ruke lebdi iznad prostrane unutrašnjosti.

Dostupno je do pet ekrana. Standardno je uključen 12,8-inčni OLED centralni ekran kao visokotehnološki kontrolni centar. 12,3-inčni 3D ekran za vozača sa trodimenzionalnim prikazom ostalih učesnika u saobraćaju i izraženim efektima dubine i sjenke dostupan je na zahtjev.

Karakterističan izgled displeja za vozača u Exclusive režimu prikaza naglašava poseban status Mercedes-Maybach modela: okruživanje instrumenata izrađeno je u posebnoj roze zlatnoj boji. Ova boja se također koristi za aktivno ambijentalno osvjetljenje, tj. animirane LED svjetlosne trake sa inteligentnim funkcijama udobnosti i bezbjednosti. Sa ružičasto zlatno bijelim sjajem, aktivno ambijentalno osvjetljenje sada ima dvije nove teme u boji. Ekran za ulaz „Dobrodošli“ u zadnjem dijelu dočekuje putnike posebnom svjetlosnom animacijom. Adaptivno zadnje osvjetljenje premijerno je prikazano u Mercedes-Maybach-u. Ono prati želje putnika u nekoliko aspekata: pored osvijetljenosti, veličina i položaj svjetlosne tačke se može podesiti. Također, postoji širok opseg podešavanja između preciznog radnog svjetla i opuštajućeg dnevnog svjetla.

Unutrašnjost obiluje klasičnim luksuzom: nove karakteristike uključuju velike ukrasne površine na prednjim sjedištima. Obloge od visokokvalitetnog drveta nalaze se u zadnjem dijelu naslona prednjih sjedišta. Ukoliko se odabere zadnji dio autmobila u opciji First Class, slično upadljivo područje ukrasne drvene obloge postavljeno je između dva putnika pozadi.

Jasno, čak 18 cm duži međuosovinski razmak u poređenju sa dugom varijantom Mercedes-Benz S-Klase u potpunosti stavlja fokus na zadnji dio automobila i komfor za putnike na zadnjim sjedištima.

Unaprijeđeni dizajn motora za efikasnu isporuku snage

Motori Mercedes-Maybach S-Klase potiču iz Mercedes-Benz portfolija i djelimično su električno potpomognuti. Elektrifikaciju vrši integrisani pokretački generator druge generacije (ISG). Ovo daje pojačanje do 15 kW, olakšava efikasno "krstarenje" pri vožnji konstantnom brzinom, čini start/stop iskustvo još udobnijim i čini pogonski sistem u cjelini efikasnijim. Pogon na sva četiri točka je dio standardne oprema.

Mjenjač 9G-TRONIC je dalje razvijen i prilagođen za ISG. Elektromotor, energetska elektronika i hladnjak mjenjača sada su se integrisani u ili na mjenjaču. U saradnji sa ISG bilo je moguće eliminisati cjelokupan dvodijelni remenski pogon, jer se koristi električni kompresor rashladnog sredstva. To znači da čak i kada motor ne radi (faze pokretanja / zaustavljanja), unutrašnjost se može efikasno klimatizovati.

Suspenzija: udobna postavka sa iznenađujućom okretnošću

Zračni ovjes AIRMATIC sa kontinuirano podesivim amortizovanjem ADS+ je dio standardne oprema. Koristeći DINAMIC SELECT, vozač je u mogućnosti da pojedinačno modifikuje karakteristike pogonskog sklopa, ESP,-a ogibljenja i upravljanja. Izbor se vrši pomoću kontrole na donjem kraju centralnog ekrana. DINAMIC SELECT ima namjenski MAYBACH režim vožnje koji se u potpunosti fokusira na udobnost.

Opciono upravljanje zadnjom osovinom poboljšava upravljivost u urbanim sredinama. Na ovaj način se smanjuje krug okretanja do dva metra. Kupci mogu da biraju između dvije varijante: upravljanje zadnjom osovinom od 4,5° i 10°. Umesto 13,4 metra, krug okretanja je 12,4 ili 11,4 metra.

Opciono, potpuno aktivni ovjes E-ACTIVE BODY CONTROL na 48V koristi stereo kameru za skeniranje puta ispred i neutralisanje neravnina. Također, pruža dodatnu zaštitu u slučaju bočnog sudara, jer podiže visinu vozila. Može smanjiti opterećenje koje djeluje na putnike, usmjeravanjem sile udara ka posebno otpornim konstrukcijama u donjem dijelu vozila.

Očekuje se da će Mercedes-Maybach prvobitno u Nemačkoj, od druge polovine 2021. godine moći da se vozi u uslovno automatizovanom režimu sa novim DRIVE PILOT sistemom (opciona oprema) u situacijama kada je gustina saobraćaja velika ili u odgovarajućim dijelovima autoputa. Skidanjem opterećenja sa vozača, ovo mu omogućava da preduzima sekundarne aktivnosti kao što je pretraživanje interneta ili prolazak kroz e-poruke u kancelariji u automobilu (In-Car Office). Na ovaj način omogućena je efikasnija upotreba vremena.