Nova šasija
2

Mitsubishi L200 šeste generacije otkriven na Tajlandu

Klix.ba
Na europskom tržištu poznat kao L200, a na drugim kao Triton, Mitsubishi je svoju šestu generaciju legendarnog pickupa srednje veličine predstavio s razlogom na Tajlandu – jednom od svojih najvećih tržišta. Ranger, Hilux i Amarok dobivaju ozbiljnu konkurenciju.

Lansiran prije 45 godina, legendarni L200/Triton prošao je kroz pet generacija i više od 5,6 miliona proizvedenih jedinica, tako da sa novom šestom edicijom ima šta za ponuditi i ukrstiti mač sa novim Amarokom, Rangerom i Hiluxom. Nakon decenije od lansiranja pete generacije L200 sada dobiva svoj potpuni redizajn pod sloganom "Power for Adventure", a u njegovom razvoju je učestvovala i sportska divizija Mitsubishi Ralliart. Stoga, neke od slika pokazuju model rally specifikacije projektovan za učešće u Asia Cross Country Rallyju.

Na novom L200 stigla je potpuno nova šasija starog kova koja je razvijena i prilagođena većim gabaritima karoserije uz 60% povećanje torzijske krutosti. Ovjes je također jedinstven, a sistem Super Select 4WD-II dolazi sa unaprijeđenih sedam modova vožnje za različite podloge (normal, eco, šljunak, snijeg, blato, pijesak i stijene) za bolje performanse na cesti i pogotovo van nje. Robusni DNK protkan je kroz novu dominantnu masku koja ne umanjuje moderni i funkcionalni tip enterijera plus značajna poboljšanja u sigurnosti i udobnosti.

Potpuno novi L200 dolazi s tri tipa karoserije – Dvostruka kabina s dva reda sjedišta, zatim ‘’radni konj’’ u vidu jednostruke kabine sa sjedištima samo sprijeda, te plus Club kabina koja također ima samo jedan red sjedišta, ali i nešto prtljažnog prostora iza njih. Posljednje, ali ne i najmanje važno, tu je potpuno novi 2,4-litreni '’clean'’ turbo-dizel koji se nudi s tri nivoa snage. Osnovna varijanta razvija 150 KS i 330 Nm obrtnog momenta, srednja varijanta ima 183 KS i 430 Nm, a ‘’flagship’’ predstavlja verzija sa snagom od 204 KS i 470 Nm momenta. Svi modeli mogu imati automatski mjenjač sa šest stepeni prenosa sa sportskim načinom rada ili ručni mjenjač, takođe sa šest brzina, ali sa prenosom po sistemu shift by wire koja omogućava ležerno šaltanje i smanjene vibracije motora.

Unutrašnjost je također temeljito ažurirana, iako smo iznenađeni što su zadržani analogni pokazivači. Postoje zasebne kontrole za postavke klime zajedno s nekoliko kratica ispod ekrana osjetljivog na dodir, koji je ‘’omeđen’’ s dva okrugla tastera. Prebacivanje između pogona na dva na četiri točka vrši se pomoću rotirajućeg ‘’selektora’’ postavljenog između sjedišta gdje ćete također pronaći taster za mijenjanje modova vožnje. Cijeli unutrašnji koncpet ima uređenje vodoravne osi, dodajući mnoge geometrijske oblike i metalne dekorativne elemente koji stvaraju moderni prostor visokog kontrasta. Tu su i USB A plus C portovi, te bežični punjač za telefon. Nove i dominantne Yamabuki Orange i Blade Silver metalik boje prisutne su i iznutra i izvana za naglašeni osjećaj visoke mode kombinovane perfektno sa robusnim temeljima.

Do sada je Mitsubishi potvrdio samo početak prodaje u svom drugom domu na Tajlandu. Nakon toga, uvođenje ovog legendarnog kamioneta koji se proizvodi od 1978. će uslijediti na tržišta iz regija ASEAN i Okeanije prije nego što ga lansiraju u Japanu početkom sljedeće godine. Usput, ovo će biti prvi put nakon 12 godina ignorisnja da se Mitsubishi Motors odlučio vratiti na matično tržište.