U poznatom odijelu
3

Mitsubishi predstavio novi ASX, pet pogonskih opcija

E. L.
Nova generacija Mitsubishijevog crossovera ASX zapravo je Renault Captur s novim oznakama, što predstavlja radikalan primjer dijeljenja komponenti u okviru alijanse Renault-Nissan-Mitsubishi.

Početak prodaje novog ASX-a u Evropi planiran je za mart naredne godine, a u japanskoj automobilskoj kompaniji koja čini dio alijanse u kojoj su Renault i Nissan kupcima će uz ASX ponuditi pet pogonskih opcija i nekoliko paketa opreme.

Osnovni motor u ponudi je 1-litarski trocilindarski turbobenzinac koji razvija 90 KS i 160 Nm najvećeg obrtnog momenta, a kombinovan je s ručnim 6-stepenim mjenjačem. Slijedi ga 1,3-litarska četverocilindarska turbobenzinska opcija potpomognuta blagom hibridnom tehnologijom (MHEV) sa dva nivoa snage (140 i 160 KS), a uz snažniju varijantu za prijenos snage na prednju osovinu zadužen je 7-stepeni automatski mjenjač sa dva kvačila.

Hibridni ASX pokreće 1,6-litarski četverocilindarski motor potpomognut elektromotorom koji proizvodi 145 KS, a sa PHEV verzijom (Plug-in Hybrid Electric Vehicle) kupci mogu računati na kombinaciju 1,6-litarskog četverocilindarskog motora i elektromotora koji kombinovano proizvode 160 KS. Kapacitet baterije (10,5 kWh) dovoljan je da ASX bez pomoći motora s unutrašnjim sagorijevanjem može preći do 49 kilometara.

Bez obzira na paket opreme, svaki ASX sa sobom donosi nekolicinu sistema za aktivnu sigurnost, a s boljim paketima opreme analogna instrumentna tabla zamijenjena je adaptivnom digitalnom verzijom. Cijene će biti poznate uoči početka prodaje.