Još lakši i snažniji
8

Na scenu je stigao nasljednik McLarenovog modela 720S

E. L.
Najnoviji supersportski dvosjed koji se krije iza oznake 750S najlakši je produkcijski model McLarena do sada i dostupan je kao Coupé i Spider.

U McLarenu su skinuli veo s novog supersportskog modela 750S za koji kažu da predstavlja evoluciju dosadašnjeg modela 720S čija je proizvodnja prestala krajem prošle godine, a u britanskoj automobilskoj kompaniji posebno ističu da je 750S njihov najlakši produkcijski model do sada, jer masa Coupé verzije iznosi samo 1.276 kilograma.

Lakši i snažniji od prethodnika za tridesetak kilograma i 30 "konja“, 750S pokreće poznati centralno smješten 4-litarski biturbo V8 motor koji u ovom slučaju razvija 750 konjskih snaga i 800 Nm najvećeg obrtnog momenta za čiju je distribuciju na zadnju osovinu zadužen 7-stepeni automatski mjenjač sa dva kvačila i skraćenim prijenosnim odnosima u poređenju s mjenjačem iz modela 720S.

Jedan od najupravljivijih automobila današnjice sa sobom donosi hidraulični upravljački sistem, a u prilog vrhunskom "ležanju" na cesti/stazi ide i posljednje izdanje McLarenovog adaptivnog ovjesa (PCC III) koji se krije iza ultralaganih felgi. Na podužoj listi opcione opreme su i karbonsko-keramičke kočnice „posuđene“ iz modela Senna.

Uz manje kilograma i više "konja“, 750S od 0 do 100 km/h stiže za 2,8 sekundi, od 0 do 200 km/h za 7,2 sekunde i od 0 do 300 km/h za manje od 20 sekundi, a najveća brzina gromoglasnog dvosjeda (za koji u jeftinijoj Coupé verziji treba izdvojiti nešto više od 290.000 eura) iznosi 332 km/h.

Prve isporuke (vjerovatno) posljednjeg McLarenovog modela bez hibridne pogonske grupe planirane su krajem godine.