Više snage
21

Najsnažniji Espace pokretat će motor iz Alpine A110

Klix.ba
U Renaultu su pripremili zanimljivu kombinaciju u kojoj je praktični MPV crossover Espace dobio 1,8-litarski turbo benzinski motor koji izvorno pokreće Alpinin Coupe A110.

Aktuelni Espace dobio je novi četverocilindarski 1,8-litarski turbo benzinski motor s kojim Renault iz upotrebe povlači dosadašnji najsnažniji četverocilindarski benzinski motor koji je iz 1,6-litarske radne zapremine uz pomoć turbopunjača u kombinaciji s Espace karoserijom nudio 200 KS.

I dok u kombinaciji s Alpininim sportskim modelom A110 motor na zadnju osovinu šalje 252 KS i 320 Nm najvećeg obrtnog momenta, u Renaultu su u kombinaciji s porodično orijentisanim Espaceom isti motor ponudili u (očekivano) prigušenoj verziji s 225 KS i 300 Nm najvećeg obrtnog momenta koji je raspoloživ u nižem radnom režimu, što je na kraju solidnih 25 KS i 40 Nm više od onoga što je nudio dosadašnji 1,6-litarski turbo benzinac.

Espace s oznakom Energy TCe 225 od 0 do 100 km/h stiže nakon 7,6 sekundi, a manje mu je vremena potrebno i za međuubrzanje od 80 do 120 km/h za koje je u šestom stepenu prijenosa potrebno 5,7 sekundi. Prijenos snage na podlogu povjeren je reprogramiranom 7-stepenom automatskom mjenjaču s dva kvačila (EDC)

Renault je minimalno teži 1,8-litarski motor razvio u saradnji s odjelom Renaultsport, a za osnovicu je iskorišten 1,6-litarski motor (TCe 200) koji je, pored povećanja radne zapremine, dobio i novi usisni sistem. Još uvijek nije poznato hoće li Renault svoj novi TCe 225 ponuditi kao zamjenu za TCe 200 koji trenutno pokreće modele kao što su Megane i Talisman.

Još uvijek nije potvrđeno hoće li se 1,8-litarski motor u svom najsnažnijem izdanju (više od 300 KS) koristiti i u kombinaciji s novim Meganom RS koji će biti predstavljen u septembru, jer je u igri i dalje novi dvolitarski četverocilindarski turbo benzinac.