Samo 399 primjeraka
0

Najsnažniji McLaren do sada krije se iza oznake W1

E. L.
Nasljednik McLarenovog prvog hibridnog supersportskog modela P1 koji se može koristiti (i) na javnim cestama sa sobom donosi 1.276 konjskih snaga.

McLaren je svoj prvi hibridni supersportski model P1 predstavio na Sajmu automobila u Ženevi 2013. godine, a 11 godina poslije na scenu je stigao nasljednik koji se krije iza oznake W1 i sa sobom donosi hibridnu pogonsku grupu s kojom je brojčano ograničen dvosjed snažniji od modela P1 za 360 „konja“.

Najsnažniji McLaren do sada koji (prirodno) preferira stazu, ali se može koristiti i na javnim cestama pokreće novorazvijeni 4-litarski biturbo motor (MPH-8) koji razvija 929 konjskih snaga pri skoro 9.200 obr/min, a asistira mu elektromotor s kojim stiže još 347 konjskih snaga. Kombinovanih 1.276 „konja“ i 1.340 Nm obrtnog momenta dovoljni su za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 2,8 sekundi i elektronski ograničenih 350 km/h. Za prijenos snage na zadnju osovinu kojoj asistira elektronska blokada diferencijala zadužen je 8-stepeni automatski mjenjač.

U McLarenu ističu da je masa hibridnih komponenti smanjena za 40 kilograma u odnosu na komponente koje su ugrađene u P1, a masa modela W1 koji je značajno snažniji od prethodnika (od kojeg je teži samo četiri kilograma) iznosi 1.399 kilograma. Za besprijekornu zabavu zadužen je adaptivni ovjes s tri radna programa (Comfort, Sport i Race), ali i adaptivne karoserijske komponente s kojima se može mijenjati nivo prijanjanja. Zahvaljujući kapacitetnim karbonsko-keramičkim kočnicama, W1 sa 100 km/h do zaustavljanja treba samo 29 metara.

Za W1 koji će McLaren napraviti u samo 399 primjeraka treba izdvojiti 1,95 miliona eura, a nije iznenađenje da su svi primjerci već rezervisani.