McLaren je svoj prvi hibridni supersportski model P1 predstavio na Sajmu automobila u Ženevi 2013. godine, a 11 godina poslije na scenu je stigao nasljednik koji se krije iza oznake W1 i sa sobom donosi hibridnu pogonsku grupu s kojom je brojčano ograničen dvosjed snažniji od modela P1 za 360 „konja“.
Najsnažniji McLaren do sada koji (prirodno) preferira stazu, ali se može koristiti i na javnim cestama pokreće novorazvijeni 4-litarski biturbo motor (MPH-8) koji razvija 929 konjskih snaga pri skoro 9.200 obr/min, a asistira mu elektromotor s kojim stiže još 347 konjskih snaga. Kombinovanih 1.276 „konja“ i 1.340 Nm obrtnog momenta dovoljni su za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 2,8 sekundi i elektronski ograničenih 350 km/h. Za prijenos snage na zadnju osovinu kojoj asistira elektronska blokada diferencijala zadužen je 8-stepeni automatski mjenjač.
U McLarenu ističu da je masa hibridnih komponenti smanjena za 40 kilograma u odnosu na komponente koje su ugrađene u P1, a masa modela W1 koji je značajno snažniji od prethodnika (od kojeg je teži samo četiri kilograma) iznosi 1.399 kilograma. Za besprijekornu zabavu zadužen je adaptivni ovjes s tri radna programa (Comfort, Sport i Race), ali i adaptivne karoserijske komponente s kojima se može mijenjati nivo prijanjanja. Zahvaljujući kapacitetnim karbonsko-keramičkim kočnicama, W1 sa 100 km/h do zaustavljanja treba samo 29 metara.
Za W1 koji će McLaren napraviti u samo 399 primjeraka treba izdvojiti 1,95 miliona eura, a nije iznenađenje da su svi primjerci već rezervisani.