Razvijat će 252 KS
7

Nasljednik Toyote GT86 stiže 2021. godine

D. B.
Foto: Arhiv/Klix.ba
Foto: Arhiv/Klix.ba
Zamjena za aktuelni Toyotin model GT86 stiže 2021. godine i nosit će oznaku GR86, piše Autocar.

Informacija koja se pojavila na internetu otkrila je da će sportski Toyotin model GR86 biti predstavljen tokom ljeta 2021. godine. Zasad nema informacija o Subaruovoj verziji ovog modela, odnosno o nasljedniku modela BRZ, no to će se vjerovatno dogoditi.

Toyota GR86 će biti bazirana na novoj platformi, a pokretat će je 2,4-litarski motor koji razvija 252 KS.

GT86 i BRZ pojavili su se 2012. godine, a njihova budućnost je u proteklim godinama bila pod znakom pitanja zbog relativno slabe prodaje na sve manjem tržištu. Obje kompanije su se ipak odlučile za razvoj nasljednika pa je GR86 postao ključni dio Toyotine rastuće ponude automobila visokih performansi.

Šef Toyote Akio Toyoda podržava razvoj modela visokih performansi kako bi se ojačao imidž brenda u okviru Gazoo Racing odjela, a koji uključuje nekoliko Toyotinih motosport programa.

Prvi GT86 je najavio kreiranje tog brenda, a sve je počelo dolaskom GR Supre. Također, pridružit će se i GR Yaris, prvi model koji je Gazoo Racing samostalno razvio. Nadolazeći GT86 će biti rebrandiran kako bi ispoštovao pomenutu nomenklaturu.

Također, novi model će se značajno razlikovati od postojećeg koji je baziran na Subaruovoj platformi. S obzirom da aktuelne platforme nisu odgovarajuće za stražnji pogon, GR86 će koristiti Toyotinu TNGA platformu. Stoga je na kompaniji Subaru da osigura pogon, pa ce postojeći 2,0-litarski atmosferski motor biti zamijenjen 2,4-litarskim bokser motorom s turbopunjačem koji se trenutno koristi u modelima Ascent, Legacy i Outback. Taj motor isporučuje 252 KS, a očekuje se i značajno povećanje obrtnog momenta u odnosu na prethodni model.

Toyota i Subaru želje poboljšati izgled automobila, kako izvana, tako i unutra jer je prethodni model kritikovan zbog "jeftine" unutrašnjosti. Stoga se očekuju tehnološka poboljšanja, kvalitetniji materijal i završna obrada. Da li će model biti pravi četverosjed kako bi bio opasniji konkurent praktičnijim rivalima, zasad nije poznato.

GR86 i BRZ će ojačati vezu između Toyote i Subarua koji se udružuju u razvoju nove platforme za električne automobile, kao i u razvoju električnog SUV-a.

Vezani članci