Kompaniju je osnovao dizajner automobila Sasha Selipanov, koji je učestvovao u kreiranju niza modela visokog profila kao što su Bugatti Chiron, Koenigsegg Gemera Lamborghini Huracan i koncept Genesis Mint, ali i mnogi drugi.
Uzimajući u obzir taj pedigre, sjajan dizajn nije iznenađenje. Iz kompanije kažu da je Nilu inspirisan bolidima Formule 1 iz šezdesetih godina prošlog stoljeća, ali i trkaćim automobilima s Le Mansa, kao i klasičnim italijanskim kućama te starim američkim "muscle" automobilima. Kao rezultat toga, automobil sadrži svega pomalo.
Dizajn jasno ukazuje da Nilu ima brutalne performanse, a to "poručuju" dva velika usisnika okružena zaobljenim LED svjetlima. Tu je i kupola kabine koja podsjeća na borbene avione, a automobil posjeduje i gullwing vrata koja olakšavaju ulazak. Također, vidljivi su bočni otvori, dok pažnju privlače 20 i 21-inčne felge s MIchelin Pilot Sport Cup 2 R gumama, iza kojih se nalaze Brembo karbon keramičke kočnice.
Stražnji dio podsjeća na Paganijev dizajn s centralno postavljenim izduvnim sistemom s tri završetka, koji je proizveden od Inconela pomoću 3D printera. Također, uočljiv je i masivni difuzor, kao i stop svjetla s po 10 dioda u dva reda na obje strane.
Unutrašnjost je minimalistički dizajnirana te sadrži "manuelne, analogne kontrole". Jedini ekran se koristi za prikaz onog što snima stražnja kamera. Upravljač je s namjerom lišen dugmadi i prekidača, smješten je ispred velikih okruglih mjerača te minimalističke armaturne ploče. Komande su mašinski obrađene, dok se na stropu nalaze preklopne sklopke.
Hiperautomobil pokreće atmosferski 6,5-litarski V12 motor, koji razvija 1.085 KS i 860 Nm obrtnog momenta, a koji je razvila kompanija Hartley Engines. Ipak, u nekim medijima se navodi da je riječ o 1.014 KS.
Vrijeme ubrzanja od 0 do 100 km/h prema navodima iz kompanije "ovisi o vozaču", dok je maksimalna brzina ograničena na 400 km/h. Šasija je napravljena od karbonskih vlakana, a automobil je težak 1.200 kg.
Prototipi i prvi primjerci za kupce bit će proizvedeni u postrojenju kompanije Aria Group u Kaliforniji. Navodno će svi biti legalni samo za stazu, a proizvest će se svega 15 primjeraka. Ipak, kompanija ima planove za cestovnu verziju, koja će biti ograničena na 54 primjerka uključujući četiri unikatna s jedinstvenim dizajnom.
Javni debi je planiran za 18. august u Pebble Beachu.