Naredna generacija
0

Nova Porsche Panamera na testnim vožnjama: Dotjerivanje finalnih detalja

Klix.ba
Nekoliko mjeseci prije svjetske premijere, nova Porsche Panamera završava svoje posljednje testne vožnje u Barceloni. Posebna pažnja posvećena je pogonu, koji između ostalog uključuje novi PDK mjenjač i novorazvijenu šasiju sa aktivnom kontrolom amortizera.

Neposredno prije lansiranja na tržište, nova Panamera prolazi kroz završne testove podešavanja. U i oko Barcelone, inženjeri provjeravaju konačne detalje i završne detalje nove generacije modela.

U ovom trenutku, sportska limuzina je već završila većinu testne procedure: Sportski automobil sa četiri vrata dokazao je svoje kvalitete na četiri kontinenta. Testiranje je održano u SAD-u, na primjer, kako bi se provjerile performanse pogona na velikim visinama s niskim nivoom kisika ili da bi se provjerile performanse sistema za hlađenje motora i klima uređaja na ekstremnim vrućinama. U Skandinaviji su u Panameri vozilo pod ekstremno hladnim uslovima, u Južnoj Africi je savladala izazovne uslove na putu, a u Aziji visoka vlažnost i sati saobraćaja u megapolisima predstavljaju veoma posebne izazove za kompletan paket.

Nova Panamera sada sa četiri e-hibrid varijante

U Porscheu su optimalne performanse neodvojiva značajka pravog pogona. Sa promjenom modela, Panamera dobija fundamentalno obnovljenu paletu motora sa savremenim fokusom na održivu vožnju i efikasnost. "Nakon što smo već izveli tri e-hibrida na tržište za drugu generaciju Panamere, ponudit ćemo i četvrti plug-in hibrid u novoj Panameri. Na ovaj način odgovaramo na ogromnu potražnju naših kupaca. U nekim zemljama, udio e-hibrida u Panameri je skoro 100 posto. Novi derivat je model visokih performansi koji se savršeno uklapa u svestranu liniju”, najavljuje dr. Thomas Friemuth, šef serije Panamera. "Povećavamo električne performanse Panamere u svim e-hibridnim modelima u području dinamike vožnje i u važnim disciplinama električnog dometa i brzine punjenja. U našim testovima, novi automobil možemo voziti do 70 posto više isključivo električnom energijom nego sa prethodnikom.“

Svi e-hibridni modeli nove Panamere bazirani su na novom, snažnijem elektromotoru, koji je sada potpuno integrisan u kućište mjenjača novog mjenjača s dvostrukim kvačilom. Uz manju težinu, nudi više performansi vožnje i rekuperacije od svog prethodnika. Energiju crpi iz visokonaponske baterije značajno povećanog kapaciteta od 25,9 kWh. Ugrađeni punjač snage punjenja od 11 kW skraćuje vrijeme punjenja uprkos većem sadržaju energije.

Opsežne revizije motora sa unutrašnjim sagorevanjem takođe promovišu efikasnost i performanse. Svi pogoni u novoj Panameri su pripremljeni za buduće standarde emisija. „Uzbuđen sam zbog našeg napretka u elektrifikaciji. Integracija i kombinacija dva pogonska sistema u Panameri radi apsolutno nesmetano i harmonično. Na temelju novih pogonskih sklopova, vozilo odiše velikom lakoćom i suverenitetom pri ubrzavanju“, kaže Arno Bögl, voditelj projekta za seriju Panamera, izvještavajući o testnim vožnjama.

Stiže i inovativni zračni ovjes

Pored svoje opsežno revidirane palete motora, nova Panamera ima i druga nova dostignuća pa će opcionalno biti dostupna i sa aktivinm ovjesom. "Postavljamo nove standarde sa aktivnom šasijom. To smo jasno osjetili na svakom testnom metru - izuzetno udobno na kaldrmi u luci Barcelone, ​​ali u isto vrijeme vrlo dinamično i okretno na zavojitim cestama.“, kaže Thomas Friemuth.

Serijski nova Panamera je opremljena poluaktivnom šasijom s novim amortizerima s dva ventila koji mogu regulirati kompresiju i povrat nezavisno jedan od drugog. Na taj način se znatno proširuje raspon između udobnog i sportskog podešavanja i kod nove serijske šasije.

Tokom testnih vožnji, nova Panamera se podvrgava završnim detaljima prije svjetske premijere. Porsche predstavlja treću generaciju sportske limuzine u okviru festivala Icons of Porsche u Dubaiju 24. novembra 2023. Nova Panamera biće izložena posjetiocima festivala 25. i 26. novembra 2023. godine.