Toyota je nedavno predstavila ponudu sportskih modela automobila iza kojih stoji njihov tvornički odjel Gazoo Racing, čija je osnovna zadaća pripremanje Toyotinih trkaćih automobila koji nastupaju u prestižnim šampionatima WRC (World Rally Championship) i WEC (World Endurance Championship).
I dok se prve Toyote s dodatkom GR nude isključivo u Japanu, iz Toyote je stigla zvanična potvrda da će ponovo rođena Supra, koja bi u prodajnim salonima širom svijeta trebala biti polovinom 2019. godine, kupcima biti ponuđena isključivo s oznakom GR, čime je potvrđeno da Gazoo Racing (nakon Lexusa) postaje drugi podbrend Toyote u kojem će biti zadužen isključivo za sportske modele.
"Supra će biti prvi model na kojem neće biti oznake Toyote, a rebrendiranje modela koje smo već predstavili iza naziva Toyota GR nećemo raditi", rekao je prvi čovjek Gazoo Racinga Shigeki Tomoyama.
(GR) Supra dijeli platformu s BMW-ovom novom generacijom modela Z4 koji će u Roadster obliku biti predstavljen godinu prije Supre koja će se nuditi isključivo kao Coupe, a analitičari su složni u zaključku da će povratkom legendarnog naziva Supra (koji je u četiri generacije proizvođen od 1978. do 2002. godine) i uvođenjem novog podbrenda Toyota napraviti odličan posao.