Nakon pauze od 38 godina, ime Capri se vraća u gamu Fordovih vozila. Međutim, Ford je kultni kupe iz sedamdesetih i osamdesetih oživio u formi isključivo električnog crossovera.
Prva stvar koja se ističe je novi Caprijev dizajnerski jezik. Prednja strana je nacrtana prilično jednostavno, sa oblikom koji jedva da malo podsjeća na stari Capri koji svi poznajemo. Karoserija novog Caprija je lišena previše upečatljivih oblika, jer se radi relativno konzervativom dizajnu.
S odabirom popularne karoserije SUV kupea, Ford, osim imena, nije zadržao apsolutno ni djelić identiteta starog modela. Stražnji dio krasi vrlo jednostavan dizajn, s novim LED stražnjim svjetlima odvojenim debelom crnom trakom koja također uključuje natpis novog modela. Standardno, novi Ford Capri će se kotrljati na točkovima od 19 inča, ali će kupcima biti dostupni i veći točkovi od 20 ili 21 inča.
Unutrašnjost novog Ford Caprija ima futuristički i prilično minimalistički dizajn. Prva stvar koja se ističe je četvrtasti volan koji uključuje metalne krakove koji podsjećaju na stare sportske automobile prošlih vremena.
Kao što se i očekivalo, lista dodatne opreme je izdašna. Uz novi Capri kupce očekuju grijana prednja sjedišta i grijani volan, a vozačko sjedište ima i funkciju masaže. Pored toga, kupce očekuje dvozonska kontrola klime, kao i ulazak i pokretanje vozila bez ključa.Sve to dolazi u osnovnoj opremi Capri.
Bogatiji paket opreme stiže pod oznakom Premium, koja donosi ambijentalno osvjetljenje u 10 boja, Bang & Olufsen zvučni sistem sa 10 zvučnika i električna, hands-free vrata prtljažnika. Naravno, tu je i multimedijalni sistem SYNC Move, prikazan na centralnom ekranu osetljivom na dodir od 14,6 inča. Instrument tabla je digitalna, kao i sistem glasovne kontrole i kompatibilnost sa Apple CarPlay i Android Auto.
Odmah ispod centralnog displeja nalazi se pretinac koji se može sakriti iza samog ekrana. To je zato što se ekran može ručno podesiti, a u pretincu se mogu sakriti vrijedni predmeti. Naravno, ispod se nalazi i ladica za bežično punjenje za telefon.
Na centralnoj konzoli ubačen je pretinac ili bolje rečeno skladišni prostor od 17 litara, što je dovoljno za laptop od 15 inča ili nekoliko flaša vode od 1,5 litara. Ukupno, unutrašnji pretinci za odlaganje nude do 590 litara, dok sam prtljažnik ima kapacitet od 572 litra.
Novi Ford Capri u početku će se nuditi u dvije različite verzije snage. Prva verzija donosi električni motor od 286 KS koji isporučuje snagu na zadnje točkove. Sa ovim motorom, novi Capri od 0 do 100 km/h ubrzava za 6,4 sekunde, a domet je 627 kilometara prema WLTP standardima. Kod ove verzije elektromotor se napaja s baterijom od 77 kWh, a ista se može napuniti od 10 do 80 posto za 28 minuta, uz snagu punjenja do 135 kW.
S druge strane, snažnija verzija dobija dva elektromotora i pogon na sve točkove. Takva dvomotorna verzija razvija 340 konjskih snaga ukupno, a ubrzanje od 0-100 km/h traje 5,3 sekunde. Autonomija je očekivano nešto manja i iznosi 592 kilometra, čak i ako je baterija nešto većeg kapaciteta od 79 kWh. Umjesto toga, veća baterija se puni brže, jer punjenje od 10 do 80 posto traje 26 minuta uz mogućnost priključenja na punjač do 185 kW snage.
Obje verzije dobivaju motore koje je razvio Volkswagen i koji su prisutni u porodici modela ID. Inače, novi Ford Capri je baziran na istoj MEB platformi kao i električni modeli marke iz Wolfsburga. Takođe, zavisno od baterije, novi Capri ima masu do 2.098 kilograma s manjom i 2.174 kilograma s većom baterijom.
Više detalja kao i cijene Ford će objaviti u narednom periodu.