Zaboravimo li na apsolutni rekord na stazi Nürburgring Nordschleife (5:19.55) koji je iza upravljača modifikovanog Porscheovog LMP1 prototipa 919 nedavno ostvario njemački vozač Timo Bernhard, u kategoriji produkcijskih automobila Porsche više nije na Nürburgring tronu.
Mjesto Porschea 911 GT2 RS preuzeo je Lamborghini Aventador SV Jota s kojim je tvornički vozač Marco Mapelli 20,6 kilometara dugu stazu prošao za 6 minuta i 44.97 sekundi, što je 2.33 sekunde bolje od vremena koje je nedavno ostvario 911 GT2 RS.
Opremljen aktivnom aerodinamikom karoserije (ALA - Aerodinamica Lamborghini Attiva), dodatno olakšan i ukrućen u odnosu na model LP 750-4 SV, Aventador SVJ pokreće centralno smješten 6,5-litarski V12 motor koji na obje osovine, nezvanično, isporučuje 770 konjskih snaga. Na jednu konjsku snagu u ovom slučaju ide samo 1,98 kilograma.
Lamborghini još uvijek nije skinuo šarene kamuflažne folije s najsnažnijeg Aventadora do sada čije je premijerno predstavljanje pred publikom planirano u drugoj polovini avgusta.