Sistem je namijenjen spriječavanju ili smanjenju težine povreda kod sekundarnih sudara do kojih može doći kada se vozilo još zaustavlja, često izvan vozačeve kotnrole. Sistem se aktivira nakon otvaranja zračnih jastuka, što je indikator rizika od povreda i zahtijeva posredovanje. Nakon aktiviranja sistem mjeri brzinu vozila i promjene smjera, dok sistem kočenjem odgovarajućim intenzitetom kontrolirano zaustavlja vozilo.
Sistem prati položaj papučica kako bi provjerio da li vozača pokušava ubrzati ili kočiti. Ako MCB sistem detektuje premaleno ili nikakvo posredovanje vozača, onda posreduje elektronski sistem stabilnosti (ESC) koji za zaustavljanje vozila koristi odgovarajuću količinu kočione sile. Sistem djeluje do 180 km/h, jer kočenje kod još viših brzina može prouzrokovati druge teže posljedice.
Sorento 4. generacije biće prvi model Kije u Evropi koji će imati ovu inovativnu sigurnosnu tehnologiju. Sorento će biti jedan od najsigurnijih automobila u svom razredu, jer je opremljen različitim tehnologijama za spriječavanje sudara, kao što su npr. Kijin najnoviji sistem za spriječavanje naleta (FCA) s prepoznavanjem pješaka, biciklista i vozila. MCB širi obim Sorentovih sigurnosnih zadataka fokusiranjem na situacije odmah nakon nesreće čime poboljšava ionako bogat sigurnosni paket.
Sistem MCB biće dio standardne opreme svih izvedbi Sorenta, uključujući i novi plug-in hibrid koji u Evropi očekujemo početkom sljedeće godine.
Euro NCAP s dodatnim bodovima nagrađuje MCB
Učinkovitost sistema MCB kod spriječavanja sekundarnih nesreća su prepoznali u organizaciji Euro NCAP. Vozila opremljena navedenim sistemom dobijaju dodatne bodove za zaštitu odraslih putnika. Empirični testovi sistema su pokazali kako su vozila s MCB-om prisutna u 8 % manje smrtnih nesreća, a s njim u slučaju nesreće nastane i 4 % manje težih povreda nego u vozilima bez MCB-a.
Kia će sistem MCB u ostale modele iz svoje ponude ugrađivati od sljedeće godine.