Od 1967. Toyota Century, u skoro neizmjenjenom limuzinskom obliku, predstavlja Rolls Royce za japansku elitu koja cijeni unikatnost i ručni rad, ne libeći se istovremeno potrošiti malo bogatstvo za limuzinu visoke klase. Nakon 56 godina proizvodnje ove limuzine, za koju su znali reći da je dizajnerski zarobljena u vremenu, Toyota mijenja kurs i ovaj skupcjeni model predstavlja u SUV obliku, koji je i dalje najluksuzniji i najskuplji model u cijeloj Toyotinoj gami. Ovaj impresivni SUV konkurent je sličnim luksuznim SUV vozilima poput Rolls-Roycea Cullinana.
Njegov dominantni nastup impresivan je zbog vrlo velikih dimenzija. Tako novi Century SUV mjeri 5205 mm u dužinu, 1990 mm u širinu i 1805 mm u visinu. Međuosovinski razmak iznosi 2950 mm. Unatoč svojim velikim dimenzijama, novi Century SUV kraći je od limuzinske verzije, a u kabini nudi četiri, umjesto pet sjedišta, što je slučaj s limuzinskom verzijom.
Što se tiče dizajna, krase ga LED prednja svjetla sprijeda podijeljena u dva nivoa i spojena sa strane. Na rešetku hladnjaka srednje veličine montiran je i logo specifičan za model Century, na kojem je predstavljena ptica feniks umjesto klasičnog Toyotinog bedža.
Prednja vrata su puno kraća od stražnjih, jer zadnja imaju ugao otvaranja od 75 stepeni. Takođe, Toyota nudi i verziju GR u kojoj se stražnja vrata otvaraju električno preko praktičnijeg kliznog mehanizma. Unutrašnjost Century SUV-a ima konzervativan, ali ujedno savremen dizajn. Ovdje vidimo digitalne instrumente umjesto analognih, a u sredini dominira centralni ekran multimedijskog sistema sa fizičkim tasterima ispod njega. Iza sjedišta je postavljeno posebno staklo koje dijeli putnički prostor od prtljažnika, tako da putnicima iza neće smetati zvukovi koji dopiru iz prtljažnika kada je automobil natovaren.
Century SUV opremljen je i posebnim načinom rada Rear Comfort, koji raspodjeljuje silu kočenja i prilagođava podvozje na način da onima koji sjede straga ne smetaju pokreti i vibracije tokom vožnje. Ispod haube novog luksuznog SUV-a krije se hibridni PHEV sistem, koji se sastoji od 3,5-litrenog V6 benzinskog motora i elektromotora postavljenog na stražnjoj osovini. Hibridni sklop razvija ukupno 412 KS, a snagu i moment na sve točkove prenosi preko CVT mjenjačke kutije. Toyota za sada nije otkrila performanse.
Novi Toyota Century SUV bit će dostupan isključivo u Japanu. Cijena novog modela iznosi oko 160.000 eura, a Toyota će proizvoditi samo 30 primjeraka mjesečno.