Ponuda Ferrarija proširena je s hibridnim modelom 296 GTB koji se, uslovno rečeno, može smatrati duhovnim nasljednikom modela Dino, a ostat će u pamćenju kao prvi model s amblemom "propetog konjića“ koji pokreće motor sa šest cilindara.
Ferrari 296 GTB pokreće centralno smješten trolitarski (2.992 ccm) V6 motor potpomognut s dva turbopunjača kojem asistira elektromotor, a kombinovani potencijal Ferrarijeve najnovije "plug in“ hibridne priče iznosi 830 KS i 740 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dovoljno da dvosjed od 0 do 100 km/h stiže za 2,9 sekundi i razvije 330 km/h.
Za prijenos snage brine 8-stepeni automatski mjenjač sa dva kvačila, a s kapacitetom baterija (7,45 kWh) koje su smještene u podu 296 GTB bez pomoći motora s unutrašnjim sagorijevanjem može preći 25 kilometara.
Uz opcioni paket Assetto Fiorano masa automobila iznosi 1.470 kilograma, a spomenuti paket sa sobom donosi više karbonskih detalja, tanja i lakša stakla, gume Michelin Sport Cup 2R i kombinaciju boja karoserije koja je podsjetnik na trkaći Ferrari 250 LM (Le Mans) iz 1963. godine.