Premium marka
22

Otvoren prvi DS Store u Bosni i Hercegovini

E. Z.
(Foto: E. Z./Klix.ba)
Tržište novih automobila u Bosni i Hercegovini od danas je bogatije za još jedan ekskluzivni prodajni salon. U okviru Auto Centra Betanija u Sarajevu otvoren je prestižni salon francuske marke DS Automobiles.

Luksuzna marka DS Automobiles koja je dio grupacije Peugeot-Citroen i sada globalne grupacije Stellantis i ranije je nudila svoje modele kroz prodajnu mrežu marke Citroen, ali od danas ima i svoj ekskluzivni salon koji se svojim posebnim uređenjem ističe od standardnih prodajnih salona automobila.

Pod utjecajem svog izuzetnog nasljeđa i avangardnog duha, marka DS Automobiles je 2015. godine krenula samostalnim putem i danas je sinonim za automobilski prestiž unutar koncerna Stellantis na način kao što to francuska industrija čini već stoljećima u industriji visoke mode, u izradi parfema, satova, torbica i ostalih proizvoda od kože.

Marka DS rođena je u Parizu, gradu svjetlosti, visoke mode, luksuza, arhitekture, romantike, radosti života (joie de vivre) i sav taj duh Pariza prenosi u svoja umjetnička djela na četiri točka. DS spaja tradiciju i inovativnost.

Marka DS prisutna je već u 41 države u kojima je od početka ove godine stvorila i razvila ekskluzivnu distribucijsku mrežu koja broji više od 400 prodajnih mjesta DS STORE širom cijelog svijeta. Sada je i Sarajevo ponosno svrstano u ovu mapu. Generalni uvoznik za marku DS u BiH, C Automobil Import, član grupacije Emil Frey, odlučio je usprkos globalnoj zdravstvenoj krizi kojoj nikada do sada nismo bili svjedoci dodatno ubrzati razvoj marke DS u BiH preko ovlaštenog prodavatelja Auto centar Betanija. DS se u svom punom sjaju utjelovljuje na adresi Alipašina bb, Bare-Šip, u Sarajevu, u novom DS STORE Sarajevo.

Doživljaj za sva čula i osjetila

U pitanju je prvi i jedini prestižni izložbeni prostor marke DS u BiH, prepun pažljivo odabranih detalja za ljude s posebnim ukusom. DS STORE je u potpunosti posvećen svijetu elegancije, luksuza i profinjenosti. Pažljiv odabir finih proizvoda i tehnološko inovativnih vozila je uvjerljiv u ekskluzivnom ambijentu. Tako kupci mogu da pristupe svijetu DS-a na površini od 170 m2.

Marka DS Automobiles nosi u svom DNK-u zapis različitosti, isticanja od ustaljenih okvira i tehnološke naprednosti. To dokazuje svojim vozilima kao i samim konceptom DS STORE gdje zaista ne možemo govoriti o prodajnom salonu, već o pravom ambijentu luksuznog pariškog butika. DS STORE je dizajniran s mislima na naše klijente i njihova osjećanja. Svrha koncepta je učiniti iskustvo kupovine intimnijim za kupca u čemu pomaže topli, ali ipak luksuzni raspored i opremljenost prostora.

Foto: E. Z./Klix.ba
Foto: E. Z./Klix.ba

Koncept arhitekture DS STORE vodi klijenta kroz tematske i funkcionalne prostore:

IZLOŽBENI PROSTOR VOZILA: gdje klijent upoznaje vozilo putem statičke prezentacije u miru i uz pomoć DS prodajnog savjetnika. Istovremeno može u konfiguratoru sastaviti svoje vozilo iz snova putem velikog ekrana na dodir ili pogledati ponudu modnih i ostalih dodataka iz DS Boutique-a.

DS VV (DS Virtual Vision) - DS Virtualna Stvarnost: gdje klijent može u virtualnom okruženju konfigurirati željeno vozilo i obaviti virtualni pregled vozila, kako iznutra tako i izvana (sistem će biti dostupan u drugoj polovini 2021. godine).

DS SAVOIR-FAIRE KUTAK: gdje je ukratko predstavljen ponos marke DS, to je njihov pariški studio za dizajniranje unutrašnjosti i obradu kože – DS Design Studio Paris. Najznamenitiji simboli upravljanja visokom modom DS Aautomobiles zasigurno su uzorak remena na sjedištima i biserni šav. Oba su rezultat visoko kvalificiranih zanatlija ručnog rada koji neprestano otkrivaju i usavršavaju nove tehnike obrade materijala.

EXPERIENCE MODULE: prodajni prostor u kojem prodajni savjetnik savjetuje i pomaže kupcu u odluci o kupovini vozila u miru i u udobnoj fotelji uz šalicu kave ili napitka.

Moderan i moćan vanjski izgled zgrade, elegantan dizajn s odmah prepoznatljivim elementima marke DS, s udobnim i elegantnim namještajem, velikim LCD ekranima i fotografijama unose duh Pariza, modu, luksuz i dizajn. Za oflaktivno ugađanje pobrinut će se ekskluzivno razvijeni mirisi DS Fragrance, koje je za marku DS razvio priznati majstor parfema, Antoine Lie. A sve to za pružanje ugodne i vrhunske butik atmosfere. Doživljaj za sva čula i osjetila. U konceptu DS STORE sve je drugačije od klasičnih automobilskih salona: uz umirenih 170 kvadratnih metara pruža osjećaj luksuznog modnog butika. Kvalitetna oprema i odličan koncept opremanja stvaraju poseban osjećaj. Iskustvo kupovine, što je za kupca od ključnog značaja, može se odmah vizualizirati. S kapućinom ili šampanjcem u ruci, klijent se može opustiti i predstaviti svoje namjere za kupovinu među različitim vozilima, a zatim u odličnoj atmosferi konfigurirati željeno vozilo i po želji ga u miru testirati.

Foto: E. Z./Klix.ba
Foto: E. Z./Klix.ba

"DS sa svojim prvim DS STORE-om sada donosi dašak Pariza u bosansku prijestolnicu, jer se u novom salonu ne osjećate kao u običnom autosalonu, već zaista kao u luksuznom butiku." Peter Horvat – voditelj marke DS

Ove godine će DS STORE pored DS 3 Crossback i DS 7 Crossback obogatiti i dva nova modela. Izbor vozila će u 2021. godini biti obogaćen dolaskom elegantne limuzine DS 9 i kompaktnom luksuznom limuzinom DS 4. Do dolaska novih modela u Bosni i Hercegovini dostupni su DS 3 Crossback po cijeni od 43.981 KM koliko košta model sa 1,2 Puretech motorom od 100 KS i uz paket opreme Be Chic. Veći i prestižniji DS 7 Crossback kod nas košta od 65.461 KM koliko treba izdvojiti za verziju sa Performance Line opremom i motorom 1,2 PureTech od 130 KS, te EAT8 automatskim mjenjačem.

Vezani članci