Nakon višemjesečnih najava Hyundai je zvanično predstavio treću generaciju svog modela donje-srednje klase čija karoserija, prema prvim reakcijama, izgleda znatno atraktivnije od karoserije odlazećeg modela.
Hyundai je uz novi i30 predstavio i novi 1,4-litarski četverocilindarski turbo benzinski motor koji nudi 138 KS i 242 Nm najvećeg obrtnog momenta. Pored njega, novi će se i30 moći dobiti sa poznatim atmosferskim 1,4-litarskim benzinskim motorom (100 KS i 134 Nm) i litarskim trocilindarskim turbo benzincem sa 120 KS i 170 Nm najvećeg obrtnog momenta.
1,6-litarski dizelski četverocilindarski motor nudit će se u tri verzije snage (95, 110 i 136 KS), a u zavisnosti od izabranog motora kupcima će se nuditi 6-stepeni ručni ili 7-stepeni automatski mjenjač sa dva kvačila.
Ono što se ne vidi je nova platforma koja je lakša 28 kilograma i čvršća 22 posto u odnosu na plaformu na kojoj je nastao i30 druge generacije. Ono što se vidi je unutrašnjost automobila koja sada izgleda mnogo bolje i modernije. 5-inčni display multimedijalnog sistema opciono može biti zamijenjen 8-inčnim displejom, a u ponudi je i stakleni panoramski krov.
I ova je generacija modela i30 razvijena i dizajnirana u Hyundaijevim evropskim pogonima. Automobil će u evropske prodajne salone stići početkom naredne godine, a nama i dalje ostaje da sačekamo najavljenu najsnažniju verziju i30 N koja je u završnoj fazi testiranja.