U italijanskoj automobilskoj kompaniji Pagani kažu da je Huayra Roadster najkompleksniji projekat na kojem su do sada radili, a zvanične fotografije pokazuju da atraktivni "open-air" automobil ima dosta sličnosti s Coupe verzijom, zaključno s karakterističnim četverostrukim centralno postavljenim završecima izduvnog sistema.
Roadster je dobio nove točkove, a novi je i poklopac motora. Unutrašnjost je obložena kožom bež boje, a Huayra će kupcima biti na raspolaganju s pomičnim karbonskim, ali i klasičnim sklopivim platnenim krovom.
Centralno postavljen biturbo V12 motor koji Pagani i dalje "posuđuje" od AMG-a razvija 774 KS i nudi 1.000 Nm najvećeg obrtnog momenta. Prijenos snage na podlogu obavlja se preko 7-stepenog mjenjača, a Pagani će uskoro ponuditi i još snažniju verziju (BC) s motorom koji će raspolagati sa 800 KS.
S masom koja iznosi samo 1.280 kilograma, Huayra Roadster je 80 kilograma lakši od Coupe verzije. Pored spomenutog je i krući, a u Paganiju kažu da je za sve zaslužna nova konstrukcija "Carbo-Triax HP52" koju čini kombinacija karbona i titanija.
Pagani će Huayra Roadster ponuditi u samo 100 primjeraka po cijeni od 2,28 miliona eura, a svi automobili navodno su već rezervisani.