Kreiran na evolutivnom pristupu i zasnovan na platformi Golfa VII, novi Touran duži je 130 milimetara od svog istoimenog prethodnika, a većina korisnih dodatnih milimetara (113) raspoređena je između osovina, što će ponajbolje osjetiti putnici na zadnjim sjedištima. Touran je dobio i veći prtljažni prostor koji sada uz iskorištena sjedišta može primiti 1.040 litara,a sklapanjem zadnjih sjedišta zapremina prtljažnika raste na ogromnih 1.980 litara. Automobil će se nuditi sa 5 ili 7 sjedišta.
Iako je novi Touran veći u svim pravcima, inžinjerima je pošlo za rukom da ga olakšaju 62 kilograma u odnosu na prvu generaciju. Među raskošan spisak opcione opreme spadaju LED svjetla, trozonski klima-uređaj i posljednja generacija multimedijalnog sistema koji podržava Android Auto, CarPlay i MirrorLink.
Najslabiji benzinski Touran pokreće 1,2-litarski TSI motor koji preko 6-stepenog ručnog mjenjača na prednju osovinu šalje 120 KS. Uz snažniji 1,4-litarski TSI stiže 150 KS i ručni ili (opciono) automatski DSG mjenjač sa 7-stepeni prenosa. Prvi u ponudi turbodizelskih motora je 1,6-litarski TDI (Euro 6) sa 110 KS koji se nudi sa 6-stepenim ručnim ili 7-stepenim DSG mjenjačem, a slijedi ga dvolitarski TDI motor sa 150 KS uz koji se opciono može dobiti 6-stepeni DSG mjenjač.
Cijena osnovnog Tourana (1.2 TSI Trendline) u Njemačkoj iznosi 23.350 eura, a najskuplji u ponudi je model 2.0 TDI DSG Highline za koji treba izdvojiti 35.425 eura.