
Baš kao što je slučaj s Clubsport verzijom sa specifikacijama za stazu, cestovna verzija Porschea 718 Cayman GT4 će koristiti atmosferski 3,8-litarski boxer motor koji razvija 420 KS.

Cayman GT4 će u početku biti dostupan samo sa 6-stepenim manuelnim mjenjačem, a opcioni automatski mjenjač će biti dostupan krajem 2020. godine. Unutrašnjost neće biti ogoljena kao u slučaju trkaće verzije, ali elementi poput tanjeg stakla i manje luksuznih komponenti će definitivno pomoći u smanjenju težine za oko 50 kg.

Špijunske fotografije koje su se pojavile na internetu daju uvid u izgled automobila, a u poređenju s agresivnijm modelom GTS, GT4 ima čak i veće usisnike zraka na prednjem dijelu. Fiksni stražnji spojler krasi automobil, a dvostruke izduvne cijevi su nešto više razmaknute u odnosu na GTS. Tu je istaknuti stražnji difuzor.
Porsche razvija i 718 Boxster Spyder koji bi trebao dijeliti specifikacije s modelom GT4.