
Promjene u unutrašnjosti Porscheovog manjeg crossovera uključuju drugačija sportska sjedišta koja su obložena kombinacijom kože i alkantare, a u dio standardne opreme spada multimedijalni sistem PCM (Porsche Communication Management) koji uključuje audiosistem sa osam zvučnika i konektore za eksterne medije.

Suština oznake GTS ipak se krije ispod poklopca motora. Porsche je za ovu priliku ponudio pojačan trolitarski V6 biturbo motor koji razvija 365 KS i nudi 500 Nm najvećeg obrtnog momenta. Prijenos snage na obje osovine vrši se preko 7-stepenog automatskog mjenjača sa dva kvačila (PDK), a spomenute brojke dovoljne su da Macan GTS od 0 do 100 km/h stiže nakon 4,8 sekundi. Ako je opremljen opcionim Sport Chrono paketom, crossover će prestati da ubrzava kada dođe do 256 km/h.

Pored pojačanog motora, u Porscheu su za Macan GTS pripremili rekalibriran PSM sistem (Poresche Stability Management), a tu su i poboljšane kočnice s crvenim čeljustima ispod kojih su diskovi prečnika 360 milimetara (naprijed) i 330 milimetara (nazad).
Uz zračni aktivni ovjes PASM (Porsche Active Suspension Management) vozač može podešavati visinu i krutost amortizera. Ako je ovjes podešen na najnižu moguću opciju, Macan GTS tada je 10 do 15 milimetara bliži podlozi od najsnažnijeg modela Macan Turbo. Početna cijena u Njemačkoj iznosi 73.400 eura.