Jedna od najvećih zvijezda na Sajmu automobila u Ženevi koji je, nažalost, otkazan zbog poznatih razloga bez sumnje bi bila Alfina Giulia GTA s kojom je italijanska automobilska kompanija nakon dugo godina u priču vratila oznaku čiji akronim sugeriše na skoro trkaći automobil koji se i dalje može registrovati i koristiti na javnim cestama.
U odnosu na osnovicu (Giulia Quadrifoglio) iz koje je nastala, Giulia GTA „smršala“ je 100 kilograma, a paralelno s provedenom dijetom Alfini inžinjeri snagu 2,9-litarskog V6 biturbo motora povećali su sa standardnih 510 na nešto više od 540 KS, što je dovoljno da italijanski odgovor na AMG C63 i BMW M3 od 0 do 100 km/h stigne za 3,6 sekundi.
Za kupce koji žele još više tu je i Giulia GTAm u čijoj su alkantarom i karbonom obloženoj kabini zadnja sjedišta ustupila mjesto crvenom sigurnosnom kavezu, a za vozača i suvozača tu su sigurnosni pojasevi sa po šest tačaka učvršćivanja na naslonima sjedišta koja su napravljena od karbona. Da, i m(odificata) za čiji je zvuk zadužen titanijumski izduvni sistem iz kompanije Akrapovič se može registrovati i koristiti na javnim cestama.
U Alfa Romeu su, pored nekolicine novih karoserijskih komponenti, Giuliu GTA počastili i znatno širim tragom točkova, a tu su i novi elementi ovjesa koji se krije iza crnih 20-inčnih aluminijskih felgi.
Posebna poslastica za 500 kupaca Giulie GTA i GTAm je da će uz automobil dobiti Bell kacigu u GTA bojama, trkaći kombinezon, rukavice i cipele.