Čini se da u ovom trenutku nema automobila kao što je novi Flying Spur (leteća mamuza, prev.sa eng.), najsnažniji Bentley sa četvero vrata ikada napravljen, koji će svoje prvo pojavljivanje u javnosti imati narednog mjeseca u Ženevi.
Treba li uopšte spominjati kakva je zvučna izolacija prema vanjskom svijetu u ručno rađenoj unutrašnjosti automobila gdje nema zamjenskih materijala koji bi trebali imitirati vrhunsku kožu i drvo. Uz najmodernije tehnološke novotarije, za putnike naprijed, ali i one nazad, izdvajamo audio-sistem Naim čiji zvučnici isporučuju 1100 watti. Ne znamo za ozbiljne aristokratske porodice, ali znamo da će se ozvučenje svidjeti svjetskim muzičkim zvijezdama.
Novi Flying Spur pokreće obnovljeni 6-litarski biturbo W12 motor koji raspolaže sa 625 KS i 800 Nm obrtnog momenta već na 2.000 obr/min. Prenos snage vrši se preko ZF-ovog 8-stepenog automatskog mjenjača.
Da najjači četverovratni Bentley bude još ubjedljiviji nego prije, pobrinuli su se inžinjeri koji su mukotrpno radili na omjeru snaga/težina. Rad se isplatio, jer je Flying Spur sada za 14 odsto lakši u odnosu na istoimenog prethodnika. I pazite sad! Ogromna limuzina od 0 do 100 km/h stiže za 4,3 sekunde, a maksimalna (zašto ga limitirati!?) brzina iznosi 322 km/h.
Prednji kočni diskovi ionako imaju prečnik od 420 mm. Prosječna potrošnja goriva iznosi 14,7 litara. Moderna vremena skoro da isključuju pogon na zadnjoj osovini, pa su pritiscima podlegli i u Bentleyu. Flying Spur ima pogon na sva četiri točka u odnosu 40 : 60 u korist zadnje osovine, ali u pojedinim situacijama na zadnjoj osovini može biti i 85 odsto prenosa snage.
Karoserija se može birati između više od 100 ponuđenih boja. Uz pretpostavku da uvijek ima ekstremno razmaženih, tu je dodatak Mulliner uz koji svaki Bentley faktički postaje jedan i jedini.