Osvježeni automobil je dobio nove 16 i 17-inčne naplatke od legura, širi i zaobljeniji prednji branik, hromirane okvire maglenki i ovalnu mrežastu rešetku hladnjaka. Na stražnjem dijelu je redizajnirani branik, kao i drugačija LED svjetla.
Unutrašnjost je unaprijeđena boljom zvučnom izolacijom, pokazivači su ukrašeni hromiranim ukrasima, kao i gornji dio instrument table. Površina centralne kontole otporna na ogrebotine i crne je boje s visokim sjajem. Hrom je prisutan i na ručkama vrata, ručici mjenjača i dugmadima za kontrolu temperature.
Obnovljena Kia cee'd će biti ponuđena s novim trocilindričnim 1,0-litarskim ecoTurbo motorom koji koristi i GT Line. Ovaj motor je dostupan u dvije verzije sa po 99 i 118 KS jednakog obrtnog momenta od 172 Nm. Ponuda benzinaca će uključivati stari 1,6-litarski GDI motor sa 126 KS, kao i 1,4-litarski MPI motor sa 98 KS.
Što se tiče dizelaša, cee'd će nastaviti koristiti 1,6-litarski CRDi sa 108 KS, kao i snažniju verziju koja razvija 134 KS uz 285 Nm obrtnog momenta. Sa snažnijom verzijom motora je uparen sedmostepeni mjenjač sa duplim kvačilom, a emisija CO2 sada iznosi 109 g/km. Ostali motori su upareni sa šestostepenim manuelnim mjenjačem, dok 1,6-litarski GDI može biti uparen sa opcionim šestostepenim mjenjačem s duplim kvačilom.
Najsnažniji cee'd GT je također doživio kozmetičke promjene, a u unutrašnjosti se nalazi novi upravljač s ravnim donjim dijelom i aluminijsko start/stop dugme. Vozači elektronskim putem mogu podesiti zvuk automobila nakon što pritisnu GT Mode dugme postavljeno na upravljaču.
Četverocilindrični 1,6-litarski benzinac, koji isporučuje 201 KS uz 265 Nm obrtnog momenta, sada dolazi sa turbopunjačem, pa automobil od 0 do 100 km/h ubrzava za 7,6 sekundi.
Prodaja obnovljenog modela cee'd u Evropi počinje u julu.