U Aston Martinu su zvanično objavili da će njihov ulazak u svijet SUV-ova visokih performansi pokretati dorađen AMG-ov 4-litarski biturbo V8 motor koji AM već koristi za pokretanje nekoliko svojih sportskih modela.
Prilagođavanje nešto većoj masi znači da će spomenuti V8 motor u slučaju DBX-a nuditi 550 konjskih snaga i 700 Nm najvećeg obrtnog momenta koji će se posredstvom automatskog mjenjača raspoređivati na obje osovine.
S kočnicama koje su kapacitetnije od kočnica na superbrzom modelu DBS Superleggera i adekvatnim adaptivnim ovjesom u Aston Martinu kažu da su prilikom testiranja DBX-a na stazi Nürburgring Nordschleife bez posebnog napora krug "zatvarali" za manje od osam minuta. Zvaničnih informacija o ubrzanjima još uvijek nema, a pretprodukcijski prototip dostizao je više od 290 km/h.
"U posljednjoj fazi testiranja nastojimo optimalno izbalansirati svakodnevnu upotrebljivost i rafiniranost kakva se očekuje od SUV-ova ove kategorije s vrhunskim performansama i dinamičkim osobinama koje s sobom donosi svaki Aston Martin", rekao je prvi čovjek inžinjerijskog odjela Matt Becker.
I dok u McLarenu vjerovatno samo odmahuju rukama, Aston Martin će DBX bez kamuflažnih folija publici predstaviti u decembru.