Puma je sada mali i također pametno dizajniran kompaktni crossover kod kojeg je Fordov aktuelni dizajnerski jezik došao do punog izražaja, kako unutra tako i izvana.
Većih iznenađenja nema jer je Ford već najavio ovaj model ranije ove godine, a primjetna je i veza s novom Fiestom. Modeli dijele platformu, a Puma je preuzela dosta dizajnerskih karakteristika od nove Fieste s tim da je više odignuta od tla. Na početku prodaje će biti dostupna s paketima opreme Titanium i ST-Line.
Unutrašnjost nalikuje na onu u Fiesti sve dok se ne pogleda stražnji dio automobila jer su Pumine proporcije omogućile više prostora u prtljažniku tako da zapremina iznosi 456 litara. Prisutno je duplo dno s tim da donji dio omogućava različite konfiguracije, kao i odvod za lakše čišćenje.
Puma je bogato opremljena tehnologijom te je dobila aktivni tempomat, automatsko kočenje, sistem detekcije pješaka, pomoćni sistem za održavanje vozila u traci, Fordov CoPilot360 ograničeno autonomni sistem koji može funkcionisati u uslovima gradske gužve kada je potrebno često kretati i zaustavljati vozilo. Stražnja široka kamera omogućava pogled na okolinu od 180 stepeni i to je prvi put da se ova tehnologija našla u ovom segmentu. Dio standardne opreme su Android Auto i Apple CarPlay sistemi. Njima se upravlja putem 8-inčnog centralno postavljenog ekrana osjetljivog na dodir, a tu je i 12,3-inčni digitalni ekran umjesto instrument klastera. Ozvučenje je odlično zahvaljujući stereo sistemu s 10 zvučnika, a kupci mogu dobiti i sjedišta s funkcijom masiranja.
Pumu će pokretati 1,0-litarski EcoBoost trocilindrični motor uparen sa 48-voltnim blagim hibridnim sistemom koji će isporučivati 123 ili 153 KS. Kasnije će se pojaviti i dizelska verzija, ali će svaka imati pogon na prednje točkove, dok pogon na sva četiri točka neće biti opcija.
Prodaja u Evropi počinje do kraja godine, a cijene će biti poznate nešto kasnije.