Najviše pažnje privlači 1,5-litarski motor koji je u potpunosti razvio Radical Motorsport. Ovaj motor razvija 232 KS i može koristiti biogorivo te je kao takav prvi u Radicalovoj ponudi. Također, snažni motor daje laganom automobilu impresivan omjer snage i težine od 350 KS po toni.
Druge karakteristike koje ranije nisu bile dostupne ili su bile opcija za SR3 su sada standardne, a uključuju pit limiter koji održava propisanu brzinu automobila u uvjetima utrke. Također, tu je i centralno "ajkulino" repno peraje koje unapređuje aerodinamiku prilikom ulaska i prolaska kroz zavoj unapređujući stabilnost. Na listi opcija nalazi se karbonski spliter, kao i karbonski stražnji difuzor.
Još jedno važno poboljšanje u odnosu na standardni SR3 je novi kočioni sistem koji je razvijen u saradnji s kompanijom AP Racing te bi trebao pružiti bolje performanse.
Radical je napravio niz promjena pogonskog sklopa uključujući redizajnirani sistem za podmazivanje, novu kalibraciju motora i mjenjača, senzore mješavine goriva koji omogućavaju upotrebu biogoriva i drugo. Glavni cilj kompanije, pored poboljšanja performansi, bila je i veća izdržljivost pri velikim opterećenjima.
Novi SR3 XXR se već može naručiti putem Radicalove globalne prodajne mreže u 21 zemlji svijeta. Proizvodnja trkaćeg automobila počinje u februaru naredne godine, a prve isporuke se očekuju istog mjeseca.