Hiper hatchback je baziran na unikatnoj platformi te ima potpuno električni pogon na stražnje točkove, a razvija više od 500 KS.
Treća iteracija R5 Turbo homologacijskog specijala ima retro-futuristički dizajn i izgleda kao značajno redizajnirani restomod na steroidima. Zadržao je poznate kutijaste lukove točkova koje je imao i original, ali su kombinovani s velikim felgama i ultraširokim gumama.
Eksterijer je evoluirao u poređenju s konceptom, dobio je nešto elegantniji stakleni dio i nešto drugačiju aerodinamiku. Naglašeni branici i pragovi su lakirani u bijelu boju te prave kontrast žutoj karoseriji i crnom krovu.
LED prednja svjetla se čine kao modernizovana verzija onih na klasičnom modelu R5, dok su stražnja svjetla preuzeta od novog modela RS E-Tech Electric. Port za punjenje je skriven u jedan od bočnih usisnika, koji su dizajnirani da hlade električni pogon.
Uprkos sličnosti, R5 Turbo 3E nije mehanički povezan sa standardnim Renaultom 5 jer koristi unikatnu karbonsku monokok šasiju, koja je "lagana i ekstremno kruta".
Francuska "džepna raketa" je dobila elektromotore smještene u stražnje točkove, a oni kombinovano isporučuju 507 KS. R5 Turbo 3E je najsnažniji Renaultov produkcijski model, koji ubrzava od 0 do 100 km/h za manje od 3,5 sekundi.
Izvršni direktor Renaul Grupe Luca de Meo je kazao da je R5 Turbo 3E samo za hrabre i da je veoma zabavan. Prema Renault Grupi, u razvoj ove ultimativne ikone Renaultovog brenda uložene su najbolje vještine i ekspertiza.
Renault nije objavio informacije o dostupnosti produkcijskog modela i njegovoj cijeni, no Autocar piše da stiže 2026. godine. Proizvodnja će vjerovatno biti limitirana, a primjerci skupi.