Jedan od najboljih sportskih automobila iz C segmenta dobio je još snažniju verziju, jer je iz kuhinje Renault Sporta stigao ranije najavljeni Megane R.S. Trophy, čiji 1,8-litarski četverocilindarski turbobenzinski motor (koji pokreće i Alpine A110) umjesto standardnih 280 KS i 390 Nm najvećeg obrtnog momenta u Trophy izdanju nudi 300 KS i 400 Nm najvećeg obrtnog momenta (420 Nm, ako se kupac odluči za opcioni automatski mjenjač sa dva kvačila).
Standarna oprema snažnijeg Megana uključuje znatno čvršći Cup ovjes, mehaničku ograničenu blokadu diferencijala i posebne 19-inčne felge na kojima su gume Bridgestone Potenza S001, a Renault Sport će od naredne godine opciono ponuditi i još lakše 19-inčne felge u kombinaciji s gumama Bridgestone Potenza S007.
Za efikasno kočenje brinu novorazvijene kočnice iza kojih stoji renomirana kompanija Brembo, a među opcionu opremu spadaju i nova alkantarom obložena Recaro sjedišta.
Megane R.S. Trophy u kombinaciji s ručnim 6-stepenim mjenjačem od 0 do 100 km/h stiže za 5,7 sekundi i razvija 260 km/h, a zvaničnih podataka o performansama verzije s automatskim EDC mjenjačem još uvijek nema.
Nezvanično, Renault Sport će uskoro ponuditi i Megane R.S. Trophy-R, namjenski "track day“ dvosjed s kojim će ići u lov na Hondin Civic Type R koji u kategoriji produkcijskih automobila s prednjim pogonom i dalje ima najbolje vrijeme kruga na stazi Nürburgring Nordschleife.