Spoj modernog i tradicionalnog: Na scenu je stigao Mustang sedme generacije
Fordov legendarni "konj u galopu“ stigao je do svog sedmog izdanja, a u Dearbornu su se potrudili da i najnoviji Mustang sa sobom donose ono po čemu je prepoznatljiv kroz više od pet decenija.
Mustang će se i ovaj put nuditi u dva karoserijska oblika (Coupé i Cabrio), a osnovni motor ispod dugog prednjeg poklopca opet je 2,3-litarski EcoBoost četverocilindarski turbobenzinac za koji u Fordu tvrde da je potpuno novi u odnosu na motor iz prethodne generacije. Rastrošniji, ali primjereniji filozofiji Mustanga svakako je zvučni 5-litarski V8 motor (Coyote) koji je došao do svoje četvrte evolucije.
U Fordu se još nisu oglasili po pitanju tehničkih podataka i performansi koje pružaju spomenuti motori, ali se već zna da će kupci u slučaju motora s manje cilindara moći računati samo na 10-stepeni automatski mjenjač. Uz V8 priču automatski mjenjač je opcija, jer će se snažniji Mustang standardno nuditi u kombinaciji s ručnim 6-stepenim mjenjačem. Prijenos snage u svim varijantama ide isključivo na zadnju osovinu.
Uz mnogo opcione opreme i mnogo mogućnosti personalizacije s novim Mustangom stiže i drugačije dizajnirana unutrašnjost koja sa sobom donosi znatno kvalitetnije materijale i manje analogije, jer je umjesto klasičnije instrumentne table iza upravljača sada adaptivni 12,4-inčni display na koji se nastavlja 13,2-inčni display multimedijalnog sistema visoke rezolucije.
Novi Mustang u prodajne salone trebao bi stići sredinom naredne godine, a u Fordu su paralelno sa standardnim verzijama već pripremili i verziju Dark Horse S koja predstavlja Mustang koji se i dalje može koristiti na javnim cestama, ali je optimiziran da se ponajbolje snalazi na kružnim stazama. Nezvanično, 5-litarski V8 u ovom slučaju razvija oko 500 KS.
Za kraj smo ostavili informaciju da će Ford s trkaćim GT3 izdanjem novog Mustanga 2024. godine biti među učesnicima legendarne trke 24 sata Le Mansa u kojoj je "konj u galopu“ posljednji put učestvovao prije 27 godina.